„Consumer Reports“ yra nuo 1936 metų Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) leidžiamas vartotojų sąjungos žurnalas, kuriame testuojamos ir vertinamos prekės bei paslaugos, įskaitant automobilius. Vertinimai vyksta pagal sudėtinę vertinimo sistemą, kurią sudaro pirkėjų atsiliepimai ir žurnalo bandytojų atliktų testų rezultatai.

10 labiausiai nuvylusių 2012-ųjų automobilių pagal „Consumer Reports“

„Jeep Wrangler Unlimited“

„Jeep“ vis atnaujina „Wrangler“ modelį, šiam kariškai atrodančiam visureigiui suteikdami daugiau civilizuotumo. Naujausia versija yra patobulėjusi, tačiau ji vis tiek surinko tik 20 taškų iš 100 galimų. Didžiausi jo trūkumai – prastas ekonomiškumas (apie 14 l/100 km), važiavimo savybės, stabdymas, valdymas, aerodinaminis triukšmas, sėdėjimo patogumas, įrengimo kokybė, matomumas ir patikimumas.
Jeep Wrangler Unlimited

„Jeep Liberty“

Laimei, šio modelio gamyba jau nutraukta. Jis surinko mažiau taškų „Consumer Reports“ bandymuose nei jo pirmtakas ir tai yra prasčiausiai vertinamas automobilis savo kategorijoje. „Jeep Liberty“ važiavimo savybės yra permainingos, valdymas – gremėzdiškas, salonas – prastai įrengtas, o triukšmingas variklis tiesiog srebia benziną.
Jeep Liberty

„Smart ForTwo“

Nors šis mažylis ir traukia dėmesį, juo lengva manevruoti stovėjimo aikštelėje, pasakyti kažką pozityvesnio yra sudėtinga. 1.0 l variklis yra pajėgus tik važinėjimui mieste, tačiau išriedėti į greitkelį yra iššūkis. Važiuoklė yra prasta, pavarų perjungimas – trūkčiojantis. Už „Smart“ kainą galima rasti ne tik geresnių, bet ir erdvesnių, patogesnių ir galingesnių automobilių.
Smart ForTwo

„Toyota iQ“

Tai yra išmintingas „Toyota“ žingsnis į mini automobilių segmentą, tačiau šiam modeliui šio to trūksta. Lėtas, triukšmingas ir nepatogus. Keletas jo privalumų – neįtikėtinai lengvas manevravimas ir geras ekonomiškumas. Automobilio vietos taip mažai, kad retas čia jausis patenkintas. „Toyota iQ“ nepaliks jokio įspūdžio, nebent visą laiką praleidžiate važinėdamas mieste.
Toyota iQ

„Mitsubishi i-MiEV“

Elektromobilių rinkoje šis modelis išsiskiria kaip pigiausias pasirinkimas (JAV rinkoje), tačiau jis nusileidžia kitiems elektriniams konkurentams, pavyzdžiui „Nissan Leaf“ ar „Ford Focus EV“. Jis manevringas ir neteršia gamtos ir jis tikrai patiks važinėjant miesto gatvėmis. Tačiau ribota rida ir nepatogus salonas reiškia, kad automobilyje praleisti daug laiko nelemta.

„Chevrolet Spark“

Nors „Spark“ debiutavo Europoje kiek anksčiau, JAV rinkoje jis pasirodė neseniai. „Consumer Reports“ nuomone, šis mažylis yra nuviliantis. Siūlomas su 1.2 l, 84 AG varikliu ir 4 laipsnių automatine transmisija, jis yra lėtas, kiek geresni reikalai pasirinkus standartinę mechanine pavarų dėžę. Salonas išties suvaržytas, triukšmingas, o pakaba – kieta. Nors automobilio valdymas nėra įkvepiantis, tačiau „Spark“ yra manevringas, o jo gale patogiai jaučiasi ir suaugusieji.
Chevrolet Spark

„Toyota FJ Cruiser“

Tai moderni legendinio FJ40 visureigio interpretacija. Automobilis patvirtina savo galimybes bekelėje, patikimumą bei gerą vertės išlaikymą, tačiau tai ir visi geri žodžiai apie jį. Visų pirma, kurdami „FJ Cruiser“ dizainą, „Toyota“ pamiršo pagalvoti apie vairuotojo matomumą. Ypač daug kritikos galima išsakyti tam, ką matai žvelgdamas pro galinį langą. Kita problema – sudėtingas įlipimas į automobilį, ypač pro galines dureles. Valdymo ir važiavimo savybės yra prastos.
Toyota FJ Cruiser

„Chevrolet Colorado“/„GMC Canyon“

Šie du dvyniai pikapai nebuvo giriami kai pasirodė rinkoje prieš dešimtmetį, tokie pat nuviliantys jie yra ir šiuo metu. Visų pirma, jie neatlaiko kitų tokio pat tipo automobilių konkurencijos. Patikimumas, savininkų pasitenkinimas, ekonomiškumas, važiavimo kokybė, saugumas yra žemiau vidurkio ribos. Nepaisant neblogų techninių charakteristikų, galia nieko nestebina. Gera žinia – artimiausiais metais pasirodys šių modelių įpėdiniai.
Chevrolet Colorado

„Toyota Yaris“

Naujos kartos „Yaris“ demonstruoja, kad „Toyotai“ išties sunkiai sekasi sukurti konkurencingą mažą automobilį. Žinoma, jis yra ekonomiškas, galinės sėdynės – pakankamai erdvios, tačiau jam trūksta rafinuotumo. Valdymas – nykus, įsibėgėjimas – lėtas. Automobilis triukšmingas, važiuoklė nepatogi. Galima pasidžiaugti, kad nors spidometras yra priešais vairuotoją, o virš centrinės konsolės, kaip kad buvo ankstesniame „Yaris“.
Toyota Yaris

„Dodge Avenger“

Nepaisant atnaujinimo, „Avenger“ išliko pasenęs – jo dizainas nekonkurencingas, lyginant su kitais sedanais. Privalumai – malonus važiavimas ir V6 variklis, kuris yra pajėgus, salono kokybė yra priimtina. Vis tik šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė nedirba sklandžiai, matomumas pro galinį langą nedžiugina, o valdymui trūksta „aštrumo“. JAV rinkoje „Dodge Avenger“ konkuruoja su „Honda Accord“, „Ford Fusion“, „Nissan Altima“ ir gali įtikti nebent kaip įmonės automobilis.
Dodge Avenger
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (207)