Šešioliktąjį kartą paeiliui vykstančiame renginyje varžosi net 38 automobiliai, arba trim daugiau nei europietiškajame. Kaip ir ankstesniais metais, konkursui pateikta nemaža visureigių, kurie antrąją bandymų stovyklos dieną atsidūrė po vertinimo komisijos didinamuoju stiklu.

„Charakteringa, kad lietuviškajame „Metų automobilio“ konkurse visureigių klasėje turime tik du tikrus bekelės monstrus, kurie atspindi ir pastarųjų metų tendencijas šio segmento automobilių rinkoje, - sako vertinimo komisijos senbuvis Linas Butkus, joje be pertraukų dirbantis nuo pat pirmojo tokio renginio, įvykusio 1997-aisais. - Tai – „Ford Ranger“ ir „Isuzu D-Max“.

Abu jie iš visų šiemet konkurse dalyvaujančių visureigių geriausiai pritaikyti važiuoti bekele. Be to jie ir atrodo kaip vienas kito verti, panašių techninių charakteristikų konkurentai.

Pirmąjį Linas išbandė japonų gamybos automobilį ir liko maloniai juo nustebintas.

„Antrosios kartos „Isuzu D-Max“ visų pirma paperka didžiule technine pažanga lyginant su jo pirmtaku, - tvirtina L. Butkus. – Nekelia abejonių ir jame sumontuotas variklis, kuriam regis nėra neįveikiamų ne tik kelių, bet ir motoras nespringsta veždamas nemenką krovinį. Tai tikra dovana ne tik smulkesniems fermeriams, bet ir sodininkams ar daržininkams, statybininkams, pagaliau -medžiotojams bei žvejams“.

Daugelio komisijos narių, jau spėjusių išbandyti konkurse dalyvaujančius automobilius, nuomone dabar didesnės komercinės sėkmės sulaukia tokie SUV klasės automobiliai, kaip konkursui pristatyti „Opel Mokka“, „Mercedes-Benz GLK“, „Mitsubishi Outlander“, „Subaru XV“, „Honda CR-V“ ar „Mazda CX-5”.

Beje, tokie ir panašūs konkurso dalyvių sąraše kasmet užima vis didesnę dalį. Neveltui konkursą rengiantis Lietuvos žurnalistų klubas, atsižvelgdamas į tokią pastarųjų metų tendenciją, pernai įsteigė „Miesto visureigio“ titulą, kurį pernai atiteko „Audi Q3“. Ir šiemet bus įteikta ši nominacija, o kam – sužinosime per renginio finalą gruodžio 9 d.

L. Butkus tarp miesto visureigio favoritų mato ir „Mercedes-Benz GLK“, o tik šiemet vertinimo komisijos narius papildęs DELFI Auto rubrikos redaktorius Tadas Markevičius teigia, jog bene geriausiai „miesto visureigio“ koncepciją iš šių metų konkurso dalyvių atitinka naujai besikuriančio B segmento SUV automobilių atstovas „Opel Mokka“.

Šį nedidelį modelį galima užsisakyti su 4x4 sistema ir jis pasižymi ne tik mieste itin geidžiamu manevringumu, bet ir padidinto pravažumo savybėmis.

Kol konkurso vertinimo komisijos nariai nuo ankstaus ryto iki vėloko vakaro įnikę į visureigių ir visų 38 renginiui pateiktų automobilių bandymus, druskininkiečiai ir miesto svečiai nekantriai laukia sekmadienio, kai stovyklą vainikuos stipriausiojo pasaulyje žmogaus Žydrūno Savicko bandymas patempti konkurse dalyvaujančius automobilius ir taip kurorto vardą įrašyti ne tik į lietuviškojo „Factum“, bet ir į pasaulio Guinesso rekordų knygą.