Patikimiausių markių sąraše dominuoja Azijos gamintojai. Pirmąsias tris vietas užėmė „Toyota Motor“ koncerno markės – „Scion“, Toyota“ ir „Lexus“.

Ketvirtoje vietoje atsidūrė „Mazda“, penktoje – „Subaru“, po jų išsirikiavo „Honda“, Acura“.

„Audi“ nuo praėjusių metų pakilo per 18 pozicijų ir šiemet tapo geriausia europietiškų automobilių marke, užėmusi 8 vietą. Dešimtuką užbaigė „Infiniti“ ir „Kia“.

Pastebima, kad pastaraisiais metais itin smuko „Ford“ markė. Pernai ji „Consumer Reports“ reitinge buvo 10 vietoje, o šiemet nukrito į priešpaskutinę, 27 vietą. Paskutinėje 28-oje pozicijoje atsidūrė „Jaguar“.

2011 m. „Consumer Reports“ sudaryto patikimiausių markių reitingo lyderiais buvo „Scion“, „Lexus“ ir „Acura“.

„Consumer Reports“ žurnalas prekes ir paslaugas, įskaitant automobilius, vertina pagal sudėtinę vertinimo sistemą, kurią sudaro pirkėjų atsiliepimai ir žurnalo bandytojų atliktų testų rezultatai.

Pirkėjų atsiliepimų rezultatai gauti apdorojus 1,2 mln. automobilių pirkėjų anketų, kuriose jie pateikė savo vertinimus ir nurodė pasitenkinimo įgytu automobiliu lygį.