„Baigiantis paraiškų priėmimui skelbėme, jog šiemet varžysis 37 automobiliai, tačiau į jau benuvažiuojantį konkurso traukinį paskutinieji dar spėjo įšokti „Autoverslo automobilių“ atstovai, spėję atgabenti į Lietuvą naujausią, antrosios kartos „Isuzu D-Max“, kuris pirmuosius kilometrus įveiks konkurso bandymų stovykloje“, - sakė šio projekto vadovas Valdas Valiukevičius.

38 pretendentai – tai ne tik naujas nuo 1997 metų Lietuvoje rengiamų konkursų rekordas. (Iki šiol daugiausia dalyvių buvo sulaukta 2008-ųjų rudenį surengtame konkurse, kuriame dėl „Metų automobilio 2009“ titulo varžėsi 34 automobiliai.) Dalyvių skaičiumi šiemet aplenktas net europietiškas analogas, kuriame rungiasi 35 automobiliai. Lietuvoje, lyginant su pirmuoju tokiu konkursu, kuriame buvo tik 14 automobilių, dalyvių skaičius išaugo kone trigubai.

„Metų automobilio“ rinkimuose dalyvaujame kasmet, - sako UAB „Liondoros automobiliai“ marketingo vadovė Eglė Jedzinskienė. – Kaip ir daugeliui kolegų šis renginys mums itin patrauklus kryptinga, gerai apgalvota ir plačiai skelbiama tiek pagrindiniuose žiniasklaidos kanaluose, tiek specializuotuose leidiniuose, televizijos ir radijo laidose, tinklapiuose, skirtuose besidomintiems automobiliais, informacija. Tai gera proga pristatyti naujus savo automobilius plačiausiai auditorijai, kurios neišnaudoti būtų didžiausia nuodėmė“.

E. Jedzinskienės nuomone „Metų automobilio“ konkurso laimėtojas, pavyzdžiui, „Peugeot 307“, šį titulą nuskynęs 2002 metais, itin sudomina pirkėjus, kurių dėmesį automobilių pardavėjai pajunta vos pasibaigus konkursui.

„Laimėję šį titulą per 11 mėnesių pardavėme 313 „Peugeot 307 ir 306“ automobilių. Nors tvirtinti, kad pirmykštę sėkmę lėmė tik konkurse laimėtas titulas, nedrąsu, tačiau niekas nepaneigs ir to, jog iškovota karūna neturėjo jokios įtakos“, - prisimena E. Jedzinskienė.

Didžiausia naujų automobilių prekybos bendrovė Lietuvoje „Inchcape Motors” konkursui šiemet siūlo 5 naujausius „Ford“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ modelius.

„Šešis kartus mūsų atstovaujami prekių ženklai Lietuvoje yra laimėję geidžiamiausiąjį „Metų automobilio“ titulą, kuriuo didžiuojamės ir tarptautiniu mastu. Kompetentingos komisijos įvertinimas – labai objektyvus papildomas argumentas būsimiems pirkėjams,” – tvirtina „Inchcape Motors” generalinis direktorius Igoris Baikovskis. – Kasmet nekantriai laukiame šio konkurso, intriguojančio ne tik dėl pagrindinio trofėjaus, bet ir su didžiuliu dėmesiu sekame „Tautos automobilio” rinkimų eigą, neleidžiančią likti abejingais iki pat pabaigos.”

Didžiausio Europoje automobilių gamintojo „Volkswagen“ modeliai Lietuvoje triumfavo du kartus.

„Metų automobilio 2013“ konkurse debiutuosiantis septintosios kartos „Golfas“, kurį labai nelengvai pavyko iš gamintojų išsiderėti būtent šiam renginiui, kartu debiutuos ir Baltijos šalyse, - sako bendrovės „SE Moller Baltic Import“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Anda Budlevska, nemažai vilčių puoselėjanti ir su tos pačios įmonės pristatomais padidinto pravažumo „Volkswagen Passat Alltrack“ bei „Pasaulio metų automobilio 2012“ („World Car of the Year 2012“) konkurso nugalėtoju, mažosios klasės atstovu „Volkswagen Up!“

– Lyginant su kitomis Baltijos šalimis, Lietuvoje rengiami „Metų automobilio“ konkursai turi ne tik senesnes, turtingesnes tradicijas, bet ir yra pažengę gerokai toliau, žymiai brandesni turiniu, garsėja gera organizacija, yra objektyvūs. Todėl jie atitinka europinio standartus, o dalyvaujančių automobilių skaičiumi – netgi lenkia“, - teigia A. Budlevska.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)