„Per penkerius metus, mums pavyko degalų sąnaudas ir anglies dvideginio taršą sumažinti 26 proc. lyginant su pirmąja „Corsa ecoFlex“ versija, tačiau efektyvumas padidėjo daugiau nei 26 proc.“, – sako Mikas Ablesonas, „Opel“ inžinerijos viceprezidentas, apibendrindamas taupaus automobilio naudą.

Paskutinės kartos, 2011 metų 1.3 l, „CDTI ecoFLEX Corsa” degalų sąnaudos buvo 3,5 l dyzelino 100 km, o anglies dvideginio tarša – 94 g/km.

Norint pasiekti 7 proc. mažesnes degalų sąnaudas ir anglies dvideginio taršą, buvo atlikta nemažai patobulinimų. Turbodyzelinis variantas buvo patobulintas nauju alyvos tiekimo siurbliu, kuris sukuria tik reikiamą alyvos slėgį. Siurblio tiekiamos alyvos kiekis būna skirtingas priklausomai nuo variklio apkrovos, taip sumažindamas degalų sąnaudas iki minimumo. Mažo klampumo transmisijos alyvos naudojimas taip pat turi įtakos mažesnėms degalų sąnaudoms.

Nuo lapkričio mėn. į „Corsa“ modelius bus montuojamos naujos kartos mechaninės pavarų dėžės. Inžinieriams pavyko sumažinti pavaros svirties perjungimo eigą bei pavarų laipsnių perjungimo trintį.

Nepaisant ekonomiškumo rodiklių, 190 Nm sukamasis momentas pasiekiamas jau tarp 1750 ir 3250 aps./min. 95 AG turbodyzelinė „Corsa” iki 100 km/h įsibėgėja per 12,3 sekundes ir išvysto 177 km/val. maksimalų greitį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)