Naujasis „Mercedes-Benz“ modelis, kuriam prognozuojamas GLG klasės pavadinimas, atkartotų kultinės G klasės formas ir būtų komplektuojamas ekonomiškais mažaisiais varikliais, nors neatmestina ir galingesnė AMG versija. Kompanijos viduje vadinamas mini-G, kurio stichija bekelė, taps alternatyva 2014-aisiais pasirodysiančiai GLA klasei su kupė tipo kėbulu. Tai reiškia, kad tame pačiame segmente, kuriame šiuo metu „Mercedes-Benz“ neturi nė vieno modelio, bus siūlomi du skirtingo charakterio visureigius.

Mini-G pasižymės labiau kampuotomis formomis, bus aukštesnis ir vizualiai primins originalią G klasę. Stogo linija bus beveik horizontali ir tęsis iki pat galinių durų, plokščius šonus pagyvins išraiškingos iškilios ratų arkos, o galines duris papuoš išorėje montuojamas atsarginis ratas ant asimetriško kronšteino. Kaip ir G klasė, naujasis modelis išsiskirs kampuotais galiniais žibintais, integruotais į galinį buferį, ir posūkio žibintais ant priekinių sparnų. Konstruktoriai tikisi, kad tokia forma leis sukurti erdvų interjerą bei nulems puikų matomumą iš vairuotojo vietos, tačiau aerodinaminėmis savybėmis šis automobilis turėtų gerokai pralenkti savo legendinį pirmtaką.

Nežiūrint tokių griežtų „proletariškų“ akcentų, bazinė mini-G versija bus varoma tik priekiniais ratais. Žinoma, daugelis vairuotojų įsitikinę, kad tikras visureigis turi būti su AWD sistema, tačiau dauguma kompaktinių šios segmento automobilių vistik neturi tokios savybės. Tokiems pirkėjams „Mercedes-Benz“ pasiūlys ir 4MATIC variantą su visų varomųjų ratų pavara. Prognozuojama, kad tarpašinio diferencialo funkciją atliks kompiuterizuota daugiadiskė sankaba, nes klasikinės G klasės transmisijos su trimis blokuojamais reduktoriais naudojimas gali būti pernelyg komplikuotas. Norintiems dar labiau pagerinti pravažumą, gamintojas pasiūlys „techninių paketų“, kuriuos sudarys nuokalnės įveikimo kontrolės sistema, transmisijos režimo selektorius, sustiprinta pakaba ir dugno apsaugų rinkinys. Tokius priedus jau dabar gali įsigyti GLK pirkėjai.

Mini-G gaus variklius, kurie jau dabar montuojami į sportiškuosius A bei universaliuosius B klasių automobilius, gaminamus naudojant tą pačią MFA platformą. Benzininių variklių mėgėjai galės rinktis 122 AG 1.6 l darbo tūrio motorą, arba nuo 156 iki 211 AG išvystančias dvilitrinio agregato versijas. Dyzelinių variklių sąraše 1.8 l „mažasis“ OM 651 DE 18 LA (109 AG) bei visa eilė 2.1 l „vyresniųjų brolių“, kurių galia siekia 136, 170 ir 204 AG. Galingų mašinų gerbėjams bus skirta „karštas“ GLG 45 AMG variantas, kurio dviejų litrų turbininis variklis išvystys apie 350 AG.

Nors rašome, „bus“, „išsiskirs“, „pasiūlys“, šiandien „Mercedes-Benz Cars“ grupė dar nėra oficialiai patvirtinusi GLG klasės išleidimo, tad tikėtis jo debiuto anksčiau kaip 2015-aisiais būtų sunku. Be to, markė vykdo ambicingą plėtros programą, numatančią net dešimties visiškai naujų modelių pasirodymą, taigi konstruktorių kolektyvo užimtumas tikrai nemenkas. Nepaisant to, „Car“ žurnalo šaltinis teigia, kad mini-G yra pirmasis ateities mašinų, laukiančių patvirtinimo, eilėje, kurioje už jo rikiuojasi tokie jau anksčiau anonsuoti variantai kaip A klasės kupė ir kabrioletas bei B klasės sedanas ir septynvietis vienatūris. Kova dėl prestižinio segmento lyderio pozicijų tęsiasi ir žada intriguojančių naujovių.