Jau šį šeštadienį, Kačerginės „Nemuno žiede“, jis pasirodys tarp aštuoniasdešimt kitų „Fast Lap" dalyvių. Tarp greitų, sportiškų ir išskirtinai lenktynėms paruoštų automobilių mažasis „Nissan Leaf" mėgins pademonstruoti savo konkurencingumą.

Sunku pasakyti ar 84 kW po variklio dangčiu slepiantis „Nissan Leaf“ įstengs parodyti aukštą rezultatą, juolab, kad rezultatą trasoje lemia ne tik galingumas, bet ir vairuotojo meistriškumas, - o juo šeštadienį bus Mindaugas Plukys, „Nissan" komunikacijos vadovas Baltijos šalims.

Kiek parako turės šis tandemas pamatysime šeštadienį, bet vienas dalykas akivaizdus – jaukiam Kačerginės gamtovaizdžiui ekologiškasis „Nissan Leaf“ bus pats draugiškiausias lenktynių dalyvis. Miškas jam padėkos!

Teoriškai vienu įkrovimu „Nissan Leaf“ sugebėtų apsukti 53 trasos ratus, tačiau klausimas ar jis spės įveikti tiek ratų, kai vairuotojas akceleratoriaus pedalą spaus maksimaliai. Kita šio automobilio įdomybė yra žemas svorio centras, o tai lenktynių trasoje yra nenuginčijamas privalumas. Taip yra todėl, kad „Nissan Leaf“ baterijos, duodančios didžiausią svorį, yra išdėstytos kėbulo apačioje.

„Nissan”, nevengiantis drąsių eksperimentų, savo garaže jau turi keletą išskirtinių lenktynių automobilių: „Le Mans 24H“ lenktynėse dalyvavusį į Betmeno automobilį panašų „Delta Wing”, „Juke-R“ ir to pačio „Leaf“ įžūlesnį brolį „Leaf Nismo RC“. Tad ši ekologiško „Nissan Leaf“ avantiūra gali pateikti staigmenų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)