„Tarptautinio metų komercinio automobilio 2013“ komisija, sudaryta iš 24 specializuotų leidinių žurnalistų, „Ford“ furgonui skyrė 117 iš galimų 133 balų – tai yra daugiau nei antrąją vietą užėmusio „Dacia Dokker“ ir trečiuoju likusio „Mercedes-Benz Citan“ gautų balų suma.

„Transit Custom“ gali pasigirti patogiu ir erdviu krovinių skyriumi, specialia bagažine ilgiems kroviniams ir ant stogo sumontuotu bagažo krepšiu, kuris, jei nenaudojamas, gali būti sulankstomas. Vairuotojo patogumui furgone montuojama kelio juostų sekimo sistema „Lane Keeping Aid“ ir „Ford“ komunikacijos sistema SYNC.

Furgonas siūlomas su 2.2 litro darbinio tūrio dyzeliniu „Duratorq TDCi“ varikliu, kurio CO2 emisija siekia 174 g/km ir tai yra geriausias rodiklis klasėje. Variklis komplektuojamas su automatine „Auto-Start-Stop“ sistema, o jo techninio aptarnavimo intervalas yra ilgiausias – dveji metai arba 50 000 kilometrų.

„Naujasis „Transit“ nustatė naujus standartus šioje klasėje, jei kalbame apie išvaizdą, vairavimo kokybę ir krovimo galimybes. „Ford“ pavyko sukurti visiškai naują furgoną naudojantis pasauline komercinių automobilių platforma ir jau išbandytais pakabos bei valdymo elementais. Furgono išvaizda, salonas bei vairavimas primena lengvąjį automobilį, daug dėmesio skirta saugumui, tačiau tuo pat metu jis išlieka funkcionalus, praktiškas ir nebrangus kasdienei veiklai“, - komentavo „International Van of the Year“ komisijos pirmininkas Pieteris Wiemanas.

„Iveco“ – nugalėtojas tarp vilkikų

Iveco Stralis Hi-Way“ Hanoveryje buvo pripažintas geriausiu tarp vilkikų. „Tarptautinio metų vilkiko“ komisija šiam modeliui prizą skyrė už „didžiausią indėlį į kelių eismo efektyvumą, įskaitant kuro taupymą, saugumą, patogumą ir kenksmingo poveikio aplinkai sumažinimą”.

Teigiama, kad „Stralis“ yra vienintelis sunkiasvoris vilkikas rinkoje, atitinkantis „Euro 6“ emisijos klasę nenaudojant EGR sistemos.

Vilkike įdiegtos naujos modernios ir integruotos telematinės paslaugos, pagerinti klientų aptarnavimo įrankiai ir eismo saugumo programos, tokios kaip EBS su „Brake Assistant“ funkcija, „Lane Departure Warning” sistema, kuri perspėja, jei vilkikas palieka eismo juostą prieš tai neįjungus posūkio signalo, ESP, „Adaptive Cruise Control“, „Daytime Running Lights“ sistemos, taip pat – avarinio stabdymo programa „Advanced Emergency Braking System”. Naujoji „Driver Attention Support” funkcija stebi vairuotoją ir vertina jo nuovargį bei esant reikalui įspėja apie suprastėjusią vairavimo kokybę.

Naująjį „Stralis Hi-Way“ vilkiką jau kitą mėnesį planuojama pristatyti Lietuvos vežėjams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)