„Transeksta” direktoriaus pavaduotojas Audrius Glėbus sakė, kad anksčiau dėl dūmingumo techninių apžiūrų reikalavimų neatitikdavo apie 2 procentus tikrinamų automobilių, įsigaliojus naujai tikrinimo tvarkai jų padaugėjo net tris kartus – iki 6,5 procento.

Bendrovės „Tuvlita” technikos vadovas Tomas Balčius teigė, kad iš visų per apžiūras nepataisomai sugadintų variklių daugiausia buvo „Volkswagen” grupės automobiliuose montuojamų 1,9 litro TDI variklių. Šios grupės automobilių Lietuvoje registruota daugiausia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (358)