„Jeigu iškils klausimų dėl patentų naudojimo, mes apie tai kalbėsimės su savo partneriais, tačiau to tikrai netoleruosime. Mes apsaugosime savo intelektinę nuosavybę, taip pat ir Kinijoje“, – teigė M.Winterkornas.

„Volkswagen“, didžiausias Europos automobilių gamintojas, buvo pirmasis iš užsienio kompanijų, prieš tris dešimtmečius įžengęs į Kinijos rinką. Vokiečiai iki 2016 m. šalyje planuoja investuoti 14 mlrd. eurų.

Pernai „Volkswagen“ grupės automobilių pardavimai Kinijoje išaugo 18 proc., iki 2,3 mln. vnt.

DELFI primena, kad patentų skandalas kilo po to, kai „Volkswagen“ partneriai Kinijoje, kompanija FAW, nukopijavo vokiečių sukurtą transmisija MQ200 ir nusprendė ją montuoti į Rusijos rinkai skirtus automobilius.

Jau kurį laiką MQ200 transmisijos montuojamos į „Volkswagen“ koncerno automobilius, tačiau šį agregatą nukopijavę kinai pranešė, kad identiškos transmisijos bus montuojamos į „Besturn B 50“ automobilius, kurie bus eksportuojami į Rusijos rinką.

Iki šiol kinai atvirai kopijuodavo Vakarų automobilių gamintojų variklius, modelių dizainą. Tačiau su tokia kinų savivale visi buvo priversti taikstytis, nes bijojo sulaukti sankcijų Kinijos rinkoje, kuri daugeliui neša pelną.

Šįkart „Volkswagen“ buvo priversti netylėti, mat jų technologijos bus skirtos ne tik Kinijos, bet ir Rusijos rinkai.