Statistika rodo, kad per pirmus 5 šių metų mėnesius iš Italijos išgabenta 13 633 sportinių automobilių, t.y. beveik triskart daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Italija yra viena iš daugiausiai superautomobilių turinčių šalių ir dabar šios mašinos dingsta iš gatvių. Tai išties parodo, kokia yra gili krizė“, – teigė vieno Milano verslo koledžo dekanas Giuliano Noci.

Per pirmus 5 šių metų mėnesius iš Italijos iškeliavo 424 naudoti „Maserati“ ir „Ferrari“ automobiliai, nors pernai per tą patį laikotarpį šis skaičius siekė 142.

Italai taip pat skuba atsikratyti ir „Porsche“ markės automobilių – kas savaitę apie 200 jų iškeliauja į kitas Europos šalis. Šiemet „Porsche Cayenne“ visureigių eksportuojama tris kartus daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2011-aisiais.

„Ferrari“ vairuotojus vienijančio klubo „Passione Rossa“ vadovas Fabio Barone prisiminė atvejį, kai vienas klubo narių pernai už 224 tūkst. eurų (773,4 tūkst. Lt) įsigijo naują „458 Italia“ kupė, tačiau šiemet šį modelį nusprendė parduoti ir pradinę kainą nurodė 143 tūkst. eurų (493,7 tūkst. Lt).

„IHS Automotive“ prognozuoja, kad šiemet Italijoje superautomobilių bus nupirkta 47 proc. mažiau nei pernai ir pardavimai į prieškrizinį lygį nesugrįš iki 2016 m.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)