Šis automobilis, kaip ir šiųmetes Le Mano lenktynes laimėję bolidai, neturi mums įprasto galinio vaizdo veidrodėlio, kurį pakeitė pažangi vaizdo kamerų ir ekranų sistema.

Valdymo blokas formuoja vienalytį, ryškų ir kontrastingą vaizdą. Važiuojant tamsiu paros metu, išmani valdymo sistema panaikina paskui automobilį važiuojančių kitų mašinų žibintų keliamą akinimą. Vairuotojas gali bet kada užtemdyti arba išjungti ekraną. Kol kas ekrane rodomas tik galinis vaizdas, tačiau „Audi“ specialistai ieško galimybių į šį ekraną teikti ir kitą naudingą informaciją.

Maža ir lengva vaizdo kamera slypi patvariame korpuse, turinčiame šildymo funkciją šaltajam metų laikui. Gamintojų teigimu, nors kameros objektyvo skersmuo – tik keletas milimetrų, ji suteikia daug didesnį matymo lauką, nei įprastas galinio vaizdo veidrodėlis. 7,7 colio įstrižainės AMOLED ekranas kabinamas ant salone esančio laikiklio vietoj įprasto galinio vaizdo veidrodėlio. Būtent į jį transliuojamas kameros užfiksuojamas vaizdas. Ekranas sukurtas bendradarbiaujant su bendrove „Samsung Display“.

Pirmą kartą skaitmeniniai galinio vaizdo veidrodėliai buvo panaudoti šių metų Le Mano maratone startavusiuose „R18 e-tron quattro“ ir „R18 ultra“ modeliuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (53)