Analitikai sako, kad tokią poziciją užėmę Europos gamintojai gali apsunkinti gyvenimą visai bendrijai. Esą, jei tokie milžinai kaip „Volkswagen“, PSA ar „Fiat“ paprašytų savo šalių vadovų neleisti pradėti derybų su Japonija arba neratifikuoti sutarties ir įrodytų, kad kitu atveju būtų pakenkta nacionaliniams interesams, susitarimas gali pakibti ore.

Pastaruoju metu ES gana intensyviai stiprina savo prekybos ryšius. Pernai įsigaliojo sutartis su Pietų Korėja ir europiečiai prisimena, kaip sparčiai praėjusiais metais, po sutarties su korėjiečiais įsigaliojimo, Europos rinkoje pagausėjo „Hyundai“ ir „Kia“ markių automobilių, kurie yra pigesni už itališkus, vokišku ir prancūziškus, todėl europiečiai, regione siaučiant krizei, mieliau renkasi korėjietiškas mašinas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)