Gamintojai nurodo, kad „Insignia LPG ecoFLEX“ versijos vidutinės degalų sąnaudos bus 7,6 l/100 km (anglies dvideginio tarša – 124 g/km). Pigiausia dujinė modifikacija Vokietijos rinkoje su mokesčiais kainuoja 28 150 eurų (97,1 tūkst. Lt).

„Opel“ skaičiuoja, kad lyginant su sedanu, turinčiu benzininį 1.4 l turbininį variklį (kurio vidutinės degalų sąnaudos 5,7 l/100 km), LPG variantą užpildyti suskystintomis dujomis yra beveik 40 proc. pigiau (turint omenyje, kad vienas litras benzino kainuoja 1,53 euro, o suskystintų dujų – 0,70 euro).

Suskystintų dujų 42 litrų talpos bakas integruotas atsarginiam ratui skirtoje vietoje. Su vienu degalų (dujų) baku, „Insignia“ gali nuvažiuoti iki 500 kilometrų, jei papildomai naudojamas benzino bakas, rida padidėja iki 1700 kilometrų. LPG degalų bako dangtelis įrengtas šalia benzino bako dangtelio.

Vairuotojas mygtuko, esančio prietaisų skydelyje, pagalba gali lengvai pasirinkti degalų rūšį. Skystų kristalų (LED) ekranėlyje, kai automobilis varomas LPG, šviečia indikatorius, jis užgęsta, kai pasirenkamas benzinas. Degalų bako sąnaudų rodiklis rodo ir dujų, ir benzino atsargas.

Iki šiol „Opel“ pirkėjai galėjo rinktis iš kelių skirtingų modelių, varomų suskystintomis dujomis: „Corsa“ (trijų ir penkių durų), „Meriva“ ir „Astra“ (penkerių durų ir universalas „Sports Tourer“). Kaip ir kiti „Opel“ LPG modeliai, „Insignia LPG“ gaminama Riuselsheime „Opel“ priklausančioje „Opel Special Vehicles GmbH“ (OSV) gamykloje, turinčioje patirties gaminant specialias automobilių versijas ir modifikacijas.

„Opel“ teigimu, suskystintomis dujomis varomų automobilių populiarumas Vokietijoje ir visoje Europoje didėja, tokios mašinos patrauklios dėl to, kad LPG kaina sudaro maždaug pusę benzino kainos. Vokietijos valdžios institucijos iki 2018 m. įsipareigojo nedidinti mokesčio suskystintoms dujoms. Vokietijoje suskystintas dujas siūlo apie 6500 degalinių, tai sudaro 45 proc. visų šalyje esamų degalinių. Visoje Europoje yra 35 000 LPG degalinių.