„Tai atnaujins mūsų ryšį. 1991 metais mes įėjome į istoriją – laimėjome su rotoriniu varikliu. Mes ir vėl norime tapti nugalėtojais, tik šįkart su pažangiausios ir švariausios technologijos dyzeliniu automobiliu. Vėliau šiuos variklius galės įsigyti Europos ir JAV klientai, Pasaulinio ištvermės čempionato (WEC) bei Amerikos Le Mans serijos (ALMS) dalyviai, besivaržantys LMP2 klasėje“, - sakė Johnas Doonanas, „Mazda Motorsports“ (Šiaurės Amerika) vadovo.

Varikliai buvo sukurti bendradarbiaujant „Mazda Motor“, „Mazda North American operations“ ir „SpeedSource Race Engineering“ bendrovėms. Dinamometriniai bandymai laboratorijoje jau pradėti, o bandymai kelyje prasidės šių metų pabaigoje.

SKYACTIV-D turbodyzeliniai varikliai bus 2.2 l, 4 cilindrų. Anot „Mazda Motorsports“ vadovo, šis variklis bus išskirtinai efektyvus, ekonomiškas, tuo pačiu išlaikęs aukščiausius kokybės, reikalavimus, patvarus ir patikimas, tinkamas tiek maloniam važinėjimui gatvėse, tiek ištvermės lenktynėse.

Kaip sakė P. Dempsey, jų ilgalaikis bendradarbiavimas su „Mazda“ yra puikus ir jie nekantriai laukia sėkmės 2013 lenktynėse. Šiuo metu visas dėmesys skiriamas pasirengimui ir variklio bandymams.

Mazda SKYACTIV-D variklis
Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)