„Model S“ kėbulas aliuminio, o ličio jonų skysčiu aušinami akumuliatoriai gali būti trijų variantų: 40, 60 ir 85 kWh, o tai leidžia nuvažiuoti atitinkamai 250, 370 arba 500 kilometrų. 350 AG elektros motoras leidžia pasiekti 200 km/val. greitį, o įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. mašina gali tikrai įspūdingai – per 4,4 sek.

Vidaus interjeras – kaip prabangaus modelio, tačiau pagal kainą „Tesla Model S“ toks ir yra. Jo kaina prasideda nuo 50 tūkstančių dolerių (136 tūkst. Lt) ir gali pasiekti 100 tūkstančių (272 tūkst. Lt), pasirinkus įvarius priedus.

Interjero centrinė dalis – 17 colių liečiamas ekranas, kuriuo valdomos visos sistemos. Valdymo kompiuteryje „Tesla“ naudoja savo operacinę sistemą, dirbančią pagal „nVidia“ korporacijos sukurtą sistemą viename luste „Tegra 3“.

Įdomu, kad kitaip nei kiti elektriniai ar hibridiniai automobiliai kaip „Ford Focus Electric“ ar „Toyota Prius Plug-in“, šioje mašinoje „Tesla“ naudoja stabdymo energijos panaudojimo sistemą, panašią į BMW „ActiveE“, kuomet energija pradedama generuoti ne paspaudus stabdžių pedalą, o atleidus akceleratorių. Tai labai panašu į stabdymą varikliu, o stabdžių lempos užsidega automatiškai, bet ne visada, o priklausomai nuo automobilio greičio kitimo.

Panašu, kad su „Model S“ „Tesla“ aplenkė BMW, „Audi“ bei kitus automobilių žymius gamintojus, kurių panašūs modeliai dar tik kuriami.

Daugiau apie „Tesla Model S“ – žemiau patalpintame vaizdo siužete (anglų k.)