Atnaujintas „Renault Mégane R.S.“

Lyginant su pirmaku, 2012-ųjų modelio sportiškas „Mégane R.S.“ turi 15 AG ir 20 Nm daugiau, todėl vairuotojai gali mėgautis 265 AG ir maksimaliu 360 Nm sukimo momentu (riboto leidimo „Trophy“ versija).

Tai pat buvo patobulintas „Mégane R.S. Collection 2012“ variklio skleidžiamas garsas. Tai buvo pasiekta panaudojus atviresnę išmetimo vamzdžio formą ir sustiprintą duslintuvą.

„Mégane R.S. Collection 2012“ priekis tapo išraiškingesnis, o „Renault Sport“ modeliams būdingame F1 stiliaus priekinio buferio aptake sumontuotos dvi šešių šviesos diodų žibintų eilės su juodais apvadais. Galima rinktis naujus 18 colių skersmens ratlankius (matinės sidabrinės arba juodos spalvos), įskaitant jau gaminamus „Trophy“ modifikacijos ratlankius su padangomis „Bridgestone Potenza RE050A“. Naujas papildomos įrangos elementas – „R.S. Red Design Pack“, kurį sudaro F1 stiliaus aptako, apsauginių juostelių ir difuzoriaus raudonos spalvos apdaila.

Salone – nauja interjero apdaila. Apmušalai, vairas, pavarų perjungimo svirties rankena susiūtos raudonais siūlais, derančiais su raudona priekinio skydelio apdailos juostele. Kaip papildoma įranga gali būti pasirenkami nauji originalūs dviejų atspalvių šviesiai pilkos ir anglies spalvų odiniai sėdynių apmušalai. „Renault Sport“ mėgėjai gali užsisakyti „Recaro“ sėdynes ir geltonos spalvos salono apdailą. Kitos sportiškos detalės – juoda lakuota centrinės konsolės apdaila ir vėdinimo angų apvadai bei durelių anglies pluošto imitacijos apdaila.

Siekiant patenkinti kasdienių kelionių automobiliu ir sportiško vairavimo mėgėjų poreikius, „Mégane R.S.“ siūloma su dviem skirtingomis važiuoklėmis: „Sport“ važiuokle, kuri užtikrina pusiausvyrą tarp sportiško važiavimo ir kasdienio vairavimo komforto, ir „Cup“ važiuokle su riboto slydimo diferencialu, užtikrinančia gerą sukibimą su kelio danga.

„Megane R.S.“ išsiskiria kaip geriausiai parduodamas C segmento sportinis kupė. Nuo 2010 m. sausį įvykusio pristatymo Europoje, Rusijoje, Argentinoje, Čilėje, Australijoje, Japonijoje ir Pietų Afrikoje automobilį įsigijo 12 500 pirkėjų visame pasaulyje.

2011 m. birželį automobilis pasiekė naują rekordą, per 8 minutes ir 8 sekundes įveikęs ratą Niurburgringe ir tapęs greičiausiu automobiliu su priekiniais varomaisiais ratais, įveikusiu „Nordschleife“ trasą.

Naujasis „Renault Twingo R.S.“

Po metų pradžioje įvykusio naujojo „Renault Twingo“ pristatymo „Renault Sport“ pristatė naująjį „Twingo R.S.“ modelį, kuris pasižymi sportiška naujojo „Renault“ stiliaus interpretacija, įskaitant dinamišką grotelių dizainą su keturiais žibintais ir priekiniu buferiu su F1 stiliaus aptaku. Ši visame „Renault Sport“ asortimente naudojama detalė primena „Renault“ komandos sėkmę „Formulėje 1“. Automobilio gale montuojamas galinis oro aptakas, specialus buferis su įmontuotu difuzoriumi ir aerodinamiškai praplatintos galinių ratų arkos. Taip pat galima rinktis „Design Pack“, kurį sudaro pilkos spalvos durų veidrodėlių korpusai, F1 mentės ir R.S. galinis oro aptakas, su chromuotomis galinių rūko žibintų apvadų detalėmis. Taip pat galima išskirti naujus 16 colių „Emotion“ lengvojo lydinio ratlankius su dangteliais, papuoštais raidėmis „R.S.“, kurios su pasididžiavimu pažymi automobilio kilmę.

Naujojo „Twingo R.S.“ salone išryškėja „Renault Sport“ firminiai geltonos spalvos dygsniai (ant vairaračio, sėdynių ir prietaisų skydelio gaubto), o prietaisų skydelis, radijo konsolė, tachometro apvadas ir šoninės ventiliacijos angos – su blizgiais juodais intarpais. Vairo, sėdynių atlošų ir pagalvėlių viršaus, tachometro apvadas ir klimato kontrolės valdikliai baltos spalvos.

Naujasis „Twingo R.S.“ turi atmosferinį 1.6 variklį (133 AG esant 6 750 sūkių per minutę ir 160 Nm sukimo momentas esant 4400 sūkių per minutę). Galima užsisakyti su standartine „Sport“ važiuokle arba pasirinktinai montuojama „Cup“ važiuokle (pažeminta 4 mm). Vidutinės degalų sąnaudos siekia 6,5 l/100 km.

Nuo modelio pristatymo 2008 metų rugsėjį, „Twingo R.S.“ tapo geriausiai perkamu savo klasėje (A segmentas / „Very High Performance“). Parduota daugiau nei 10 000 automobilių.

Prancūzijoje „Twingo R.S.“ pradinė kaina yra 16 900 eurų (58,3 tūkst. Lt).

Ribotos serijos „Renault Clio R.S. Red Bull Racing RB7“

Pažymint 2011 m. „Red Bull Racing“ iškovotą pirmąją vietą „Formulės 1“ konstruktorių įskaitoje, „Renault Sport“ sukūrė riboto leidimo „Clio R.S.“ modifikaciją – „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“. Tai yra agresyviomis formomis išsiskiriantis sportiniam važiavimui skirtas automobilis („Cup“ važiuoklė, 18 colių juodi „Interlagos“ ratlankiai, „R.S. Monitor“, ir t.t.).

„Clio R.S. Red Bull Racing RB7“ – „karštų hečbekų“ klasės automobilis, kuriame sumontuotas 2.0 l, 203 AG variklis.

Prancūzijos rinkoje „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“ siūlomas už 27 900 eurų (96,3 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)