Elektrinė „Audi A2” koncepcija debiutavo pernai Frankfurte, kai buvo parodytas modelis su 85 kW elektros varikliu, su pilnai įkrautomis baterijomis galintis nuvažiuoti iki 200 km.

Tuomet „Audi” tvirtino, kad šis miesto automobiliukas gali būti pradėtas gaminti 2015-aisiais, o svarbiausia jo misija būtų konkuruoti su panašios paskirties „BMW i3”.

Tačiau vokiečiai nusprendė, kad sėkmingai pardavinėti tokį mažą (koncepcijos ilgis buvo mažesnis nei keturi metrai) ir tokį brangų modelį bus per sunki užduotis, ypač atsižvelgiant į masinių gamintojų patirtį. „Nissan Leaf“ ir „Mitsubishi i-MiEV“ jau nebėra naujokai Europos rinkoje, tačiau net ir solidžios vyriausybių paramos pirkėjams kol kas vangiai skatina rinktis elektromobilius.

CAR žiniomis, „Audi“ atsisakys ir „A1 e-tron“ projekto.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)