„Mazda CX-5“ gavo labai aukštus įvertinimo balus visose 4 kategorijose – suaugusiųjų automobilio keleivių, vaikų automobilio keleivių, pėsčiųjų saugumo ir pagalbinių saugumo sistemų. Visureigio suaugusiųjų keleivių saugumo rodiklis siekė 94 proc. (penkių žvaigždučių saugumo slenkstis – 80 proc.), vaikų keleivių saugumo rodiklis buvo 87 proc. (75 proc.), o pagalbinių sistemų saugumo – 86 proc. (60 proc.). Pažymima, kad „EuroNCAP“ saugumo bandymų standartai pėsčiųjų apsaugai šiemet buvo sugriežtinti (saugumo slenkstis siekia 60 proc.), tačiau ir šį išbandymą CX-5 išlaikė nesunkiai.

Tai trečiasis „Mazda“ modelis, gavęs 5 saugumo žvaigždutes po to, kai „EuroNCAP“ 2009 metais bandymus pradėjo atlikti pagal naujas, griežtesnes metodikas. Prieš tai aukščiausią įvertinimą gavo „Mazda6“ ir „Mazda3“.

Šiuo metu „EuroNCAP“ privalomai atliekami tiesioginio susidūrimo su kliūtimi važiuojant 64 km/h greičiu, 50 km/h greičiu važiuojančių automobilių susidūrimo ir šoninio smūgio į vertikalų strypą, slystant 29 km/h greičiu, bandymai. Taip pat simuliuojamas pėsčiojo ir 40 km/h važiuojančio automobilio susidūrimas. „EuroNCAP“ taip pat bando elektroninių saugumo sistemų veikimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)