„Patobulintas naujojo „Prius“ modelio automobilio išorės dizainas, pagerinta vidinio interjero kokybė ir patobulinti multimedijos sprendimai bei naujoviška navigacijos sistema“, – „Prius“ naujoves vardija AS „Toyota Baltic“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Raigo Kaseorg.

„Prius“ ir toliau yra laikomas išskirtiniausią dizainą turinčiu „Toyota“ hibridu, jei palygintume jį su „Auris Hybrid“ ir „Yaris Hybrid“. Trečiosios kartos modelį charakterizuoja nauja, dinamiškesnė priekinė dalis ir kitiems naujos kartos „Toyota“ modeliams būdingos priekinės dalies grotelės. Naujo išdėstymo LED žibintai ir buferyje esantys priekiniai žibintai tapo tobulesni ryškesniais lęšiais atnaujinus priekinių žibintų dizainą.

Stipresnį rėmą užtikrina didesnis suvirinimo vietų ir atramų skaičius. Papildomos atramos mažiau veikia pakabą ir kartu išsaugo dinamines transporto priemonės savybes. Siekiant sumažinti vėjo ir važiavimo garsą, salone panaudotos garso izoliacinės medžiagos.

„Jeigu kalbėtume apie atsinaujinusį vidų, trečiosios kartos „Prius“ turi daug papildomų funkcijų – „Toyota Touch & Go Plus“ ir „Toyota Touch Pro“. Pastaroji iki šiol laikoma pačia išmaniausia „Toyota“ palydovine navigacijos sistema“, – sako R. Kaseorg. „Toyota Touch Pro“ leidžia multimediją valdyti balsu, kalbą pateikti tekstu, matyti 3D formato miesto vaizdus ir kelionės vietų grafiką, sistema pasižymi automatiniu žemėlapio didinimu sankryžose, o vairuotojui vairavimą palengvina navigacinės informacijos pateikimas ant priekinio stiklo.

Siekiant apsisaugoti nuo pavojingų situacijų, automobilyje „Prius“ yra sumontuota „Pre-Crash Safety“ sistema, dėl greičio palaikymo sistemos, priekiniame buferyje esančių daviklių bei skirtingų išmaniųjų, saugumą užtikrinančių įrenginių padedanti išvengti galimų susidūrimų. Sistema automatiškai įtempia saugos diržus, įjungia „Brake Assist“ sistemą ir įspėja vairuotoją garsiniu signalu bei neišvengiamo susidūrimo atveju aktyvuoja automatinę stabdymo sistemą, kuri mažina galimų pažeidimų stiprumą ir keleivių sužalojimus.

Automobilyje „Prius“ įdiegta išmanioji automobilių statymo sistema, kuri leidžia automobilį automatiškai manevruoti į pageidaujamą automobilio stovėjimo vietą, naudojantis galinio vaizdo veidrodėliu ir „Ultrasonic“ davikliais. Naujovė ta, kad sistema gali atpažinti automobilio stovėjimo vietą net ir tuomet, kai nėra automobilių statymo vietą ženklinančių automobilių statymo linijų. Be to, monitoriai ir navigacijos sistema, aktyvavus sistemą, padeda vairuotojui pasirinkti tinkamą atskaitos tašką.

„Toyota Prius“ įvaizdis yra susijęs su patikimumu, patikimumu ir nedidelėmis sąnaudomis. Iš TÜV transporto priemonių patikimumo ataskaitos, kurioje vertinamas ilgalaikis patikimumas ir transporto priemonės kokybė, matyti, kad „Prius“ ir toliau būdingas mažiausias defektų skaičius. 2-3 metų senumo transporto priemonių kategorijoje trūkumų turėjo tik 1,9 % testuotų modelių. „Prius“ pardavimas visame pasaulyje viršijo 2,4 milijono automobilių ribą.

Šiais metais rinką pasieksiantis „Prius“ priklauso „Prius“ modelių kolekcijai, kuriai priklauso ir „Prius+“ bei „Prius Plug-in Hybrid“. „Prius+“ sukurtas šeimoms, kurioms reikalingas erdvus septynvietis automobilis su didele bagažine. „Prius Plug-in Hybrid“ sukurtas aplinką tausojančiam vartotojui – automobilis geba nuvažiuoti iki 23 km varomas tik elektros energija. Tai pirmoji pasaulyje hibridinių automobilių kolekcija. AS „Toyota Baltic“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Raigo Kaseorg teigia, kad naujojo „Prius“ bendrosios kuro sąnaudos vidutiniškai yra 3,9 l/100km, o CO2 emisija – tik 89 g/km, o tai yra mažiausi visoje savo kategorijoje duomenys.

R. Kaseorg tiki, kad trys nauji modeliai labai padidins hibridinių automobilių klientų skaičių, automobilių pardavimą ir sąlygos aplinką tausojantį mąstymą. Per paskutiniuosius dvejus metus Europoje parduota apie 100 000 trečiosios kartos „Prius“ automobilių.

„Prius“ – hibridas su aukštųjų technologijų sprendimais
Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (102)