Kaip teigia „Ford“ inžinieriai, B-MAX gali atlaikyti šoninį 165 kiloniutonų jėgos smūgį, kas prilygsta kompaktiško automobilio kryčiui iš 6,5 metro aukščio. Kompanija tikisi, kad „Ford B-Max“ šiemet „Euro NCAP“ saugumo bandymuose bus įvertintas maksimaliu penkių žvaigždučių įvertinimu.

„B-Max“ šoniniai statramsčiai visiškai integruoti į priekinių durų konstrukciją, o galinės durys yra slankiosios. Atvėrus priekines ir galines duris automobilio keleiviai gali išlipti ir įlipti netrukdomi jokių kėbulo elementų. Konstrukcija nėra įprasta, todėl saugumo inžinieriams teko sukurti visiškai naują bandymų programą, kurią sudarė 5000 virtualių susidūrimų ir 40 realių avarijos imitacijų poligone.

„Žinojome, kad modeliuojant kompiuteryje konstrukcija puikiai išlaiko išbandymus, tačiau realiame gyvenime visuomet nutinka nenumatytų dalykų. „B-Max“ bandymuose teko patirti labai rimtus smūgius, tačiau durų saugumo sistema veikė tiksliai kaip numatyta“, - sakė „Ford“ saugumo projektų vadovas Tomas Overlingtonas.

„B-Max“ duryse įtaisytos iš itin atsparaus plieno pagamintos specialios kabės, atliekančios smūgio gaudyklės vaidmenį. Po smūgio į vienatūrio šoną kabės sukabina priekines ir galines duris, taip išsaugodamos konstrukcijos vientisumą. Panašią funkciją atlieka specialios konstrukcijos durų velkės, blokuojančios durų judėjimą po smūgio.

Gamybai parengti „B-Max“ prototipai „Ford“ poligonuose dalyvavo keturiasdešimtyje susidūrimų su kitais automobiliais bei turėjo atlaikyti 100 smūgių į skirtingu kampu įrengtą nejudančią kliūtį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją