„Miesto visureigių kūrėjams dažnai tenka spręsti dilemą „gražus ar protingas“ nes tiek pats segmentas, tiek tokių automobilių pirkėjas savyje dažnai mėgina derinti, atrodytų, nesuderinamus dalykus. Dėl šios priežasties vieni SUV visureigiai yra pernelyg dekoratyvūs ir nepraktiški, kiti tiesiog primena dėžutes daiktams vežioti. CX-5 kūrėjams pavyko sukurti harmoningą ir gražų automobilį, kurį smagu vairuoti, ir kuris tinkamai atlieka ūkines šeimos vežėjo funkcijas. Tai yra pirmasis „Mazda“ automobilis, kuriame realizuojamos SKYACTIV technologijos ir „Kodo“ dizaino ideologija. Rezultatas įspūdingas – CX-5 yra gražus ir protingas visureigis“, - sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros ir pardavimų vadovė Vilija Šinkūnienė.

CX-5 yra pirmasis serijinis „Mazda“ modelis, kuriame diegiamas pilnas SKYACTIV technologijų komplektas, įskaitant variklį, pavarų dėžę, važiuoklę ir kėbulą.

Lietuvos pirkėjams siūlomas benzininis 2 l darbinio tūrio (160 arba) 165 AG variklis bei 2.2 l (150 arba 176 AG) dyzelinis variklis.

„Mazda“ teigimu, 2.2 l dyzelinė versija 100 kilometrų kelio sunaudoja 4,6 litrų degalų, o anglies dvideginio tarša siekia 119 g/km.

„Mazda CX-5” Lietuvoje kainuos nuo 78,5 tūkstančio Lt.

Dyzelinių versijų kainos prasidės nuo 96,7 tūkst. Lt. Pigiausias visais varomais ratais benzininis CX-5 kainuos 94,1 tūkst., o dyzelinis – 105,7 tūkst. litų.

Visos CX-5 versijos komplektuojamos su antiblokavimo sistema ABS, stabdymo jėgos paskirstymo sistema EBD, avarinio stabdymo stiprintuvu EBA, dinaminio stabilumo kontrolės sistema DSC ir traukos valdymo kontrolės sistema TC. Visureigiuose taip pat montuojama „Mazda“ išmani saugaus vairavimo mieste sistema „Smart City Brake“, kuri aktyvuoja stabdžius iškilus pavojui atsitrenkti į kliūtį. Degalus mieste taupyti padeda sistema „i-Stop“, išjungianti variklį sustojus prie sankryžos. Visos versijos komplektuojamos 8 saugos pagalvėmis.