Tačiau Estijoje privatūs klientai gali gauti valstybės paramą elektromobiliui įsigyti, kuri siekia iki 18 000 eurų (62,1 tūkst. Lt). Todėl gavus subsidiją galutinė „Leaf“ kaina bus apie 22 000 eurų (75,9 tūkst. Lt).

Gamintojų teigimu, automobilio eksploatacijos kaštai Estijoje prilygsta vieno litro benzino sąnaudoms 100 kilometrų. Į kainą įskaičiuoti automobilio akumuliatoriai su penkerių metų ir 100 000 kilometrų garantija bei specifinė elektromobilių pagalba kelyje.

„Nissan Leaf“ standartiškai komplektuojamas su oro kondicionieriumi, palydovine navigacijos sistema, galinio vaizdo kamera, greito įkrovimo jungtimi bei inovatyvia išmaniojo telefono jungtimi, kuri suteikia galimybę valdyti automobilio įkrovimo ir baterijos šildymo laiką bei salono kondicionavimą (šildymą arba šaldymą) nuotoliniu būdu per išmanųjį telefoną. Baterijos šildymas padeda įveikti ilgesnius atstumus esant žemai temperatūrai.

Šiaurės šalims „Nissan Leaf“ komplektuojamas su šildomomis priekinėmis ir galinėmis sėdynėmis, šildomais šoninio vaizdo veidrodėliais, šildomu vairaračiu ir baterijos išankstinio pašildymo funkcija.

„Leaf“ su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti iki 175 km. Šiuo metu elektromobilis Europoje parduodamas Jungtinėje Karalystėje, Olandijoje, Airijoje, Portugalijoje, Šveicarijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Belgijoje, Norvegijoje, Danijoje, Švedijoje ir Suomijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)