„Mazda“ atstovai žada, kad CX-5 dyzelinė SKYACTIV-D 2.2 l versija 100-ui kilometrų kelio sunaudos 4,6 l degalų. Teigiama, šis rodiklis bus geriausias savo segmente.

Kompanija prognozuoja, kad per ateinantį dešimtmetį vidaus degimo varikliai išliks dominuojantys ir užims apie 80 proc. rinkos. „Mazda“ pabrėžia, kad vidaus degimo variklis kol kas išnaudoja tik 40 proc. savo efektyvumo, tad tai atveria daug erdvės variklio tobulinimui. Žadama, kad SKYACTIV benzininių ir dyzelinių variklių bazinės savybės bus palaipsniui gerinamos pažangiomis technologijomis.

„Mazda“ Zoom-Zoom strategija numato ne tik variklių tobulinimą, bet ir automobilių svorio mažinimą. Tikslas – sukurti kiekvieną naujos kartos automobilį 100 kg lengvesnį nei jo pirmtaką. Be to, siekiama, kad 2015 metais vidutinis degalų sunaudojimas būtų 30 proc. mažesnis nei 2008.