Dar 1909 m. automobilių pramonės žemėlapyje atsiradusi „Maybach“ markė prieš maždaug dešimtmetį buvo atgaivinta „Daimler AG“ koncerno. Vis dėlto per 7 metus buvo parduota tik apie 3 tūkst. „Maybach“ automobilių.

Kodėl jiems nesisekė? Gal kaltas pavadinimas, automobiliai, pozicionavimas, kaina? Trumpas atsakymas: visi šie dalykai ir daugiau. Automobilių pramonės ekspertai skaičiuoja, kad „Daimler“ nuostoliai, kuriuos atnešė „Maybach“ projektas, siekia apie 1 mlrd. eurų. Taigi, britai suskaičiavo, kad „Maybach“ „nuotykis“ gamintojams kainavo po 330 tūkst. eurų (1,1 mln. Lt) už kiekvieną parduotą automobilį .

2012-ieji – paskutiniai „Maybach“ egzistavimo metai. Praėjusį lapkritį „Daimler“ pranešė, kad 2013 m. baigs šių prabangių automobilių gamybą ir vietoj šio projekto dėmesį sutelks „Mercedes-Benz“ S-klasei. Gamintojai planuoja pasiūlyti išskirtinių naujos kartos S-klasės versijų, kurios esą išlaikys ištikimus „Maybach“ klientus, tarp kurių buvo žinomas Holivudo aktorius Samuelis L.Jacksonas, reperis Jay-Z, Ispanijos Karalius Juanas Carlosas, rusų turtuolis Romanas Abramovičius, Brunėjaus sultonas ir kt.

Vis dėlto analitikams toks planas kelia abejonių

„Pirmiausia, prabangių automobilių pirkėjai nori kažko labiau išskirtinio už „Mercedes“, todėl „Rolls-Royce“ ar „Bentley“ vis vien išliks rimtesne alternatyva“, – sakė „Barclays Capital“ atstovas Michaelas Tyndallas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)