MQB panaudojimas „Volkswagen“ grupei leis standartizuoti daugybę autodalių parametrų nepriklausomai nuo automobilio markės ir klasės. MQB bus taikoma nuo A0 klasės iki B segmento. Pavyzdžiui, „Volkswagen“ modelių šeimynoje į MQB strategiją įtraukti šie modeliai: „Polo“, „Beetle“, „Golf“, „Scirocco“, „Jetta“, „Tiguan“, „Touran“, „Sharan“, „Passat“ ir „Volkswagen CC“.

Ateityje šiuos modelius teoriškai bus galima surinkti ant vieno konvejerio, nepriklausomai dėl skirtingos ratų bazės ir automobilio pločio. Taip pat egzistuoja teorinė galimybė ant vieno konvejerio gaminti kelių markių MQB koncepcijos automobilius. Pirmaisiais pagal MQB koncepciją gaminamais automobiliais bus dabartinį „Audi A3“ pakeisiantis modelis ir naujos kartos „Volkswagen Golf“.

Viena iš ryškių MQB savybių – vienoda visų variklių tvirtinimo padėtis. MQB strategija vienija ir dvi variklių sistemas: modulinių benzininių variklių sistemą (MOB), kuriai šiuo metu priklauso naujoji variklių serija EA211 ir kurią sudaro nuo 60 AG iki 150 AG jėgos agregatai. Šioje serijoje yra ir pirmasis pasaulyje keturių cilindrų variklis su cilindrų atjungimo galimybe (ACT sistema). Taip pat egzistuoja modulinių dyzelinių variklių sistema (MDB), kuriai šiuo metu priklauso naujoji variklių serija EA288, kurią sudaro nuo 90 AG iki 140 AG dyzeliniai varikliai.

„Volkswagen“ teigimu, įgyvendinus MQB strategiją ir įdiegus į gamybą minėtus modulinio tipo variklius, visame koncerne naudojamų variklio ir pavarų dėžės kombinacijų skaičius sumažės 90 proc. ir tai esą nepadarys jokių neigiamų pasekmių automobilių modelių asortimentui ir universalumui.

Be to, minėtos strategijos įgyvendinimas leis į įprastos konfigūracijos variklio skyrių montuoti įvairius naujoviškus pavaros mechanizmus – suspaustomis dujomis varomus variklius, hibridinius variklius, vien tik elektrinius variklius ir pan. „Volkswagen“ jau paskelbė, kad 2013 metais MQB koncepcijos rėmuose pradės gaminti naująjį „Golf Blue-e-Motion“.

„Volkswagen Group“ pabrėžia, kad MQB strategija suteikia galimybę gaminti vienodai aukštos kokybės prabangius automobilius, masinio segmento transporto priemones ir net nišinius modelius konkurencingomis gamybos sąnaudomis, neapsiribojant rinka, geografine gamybos vieta ar gamybos ciklo sąlygojamais apribojimais. Toks gamybos būdas esą leis automobilius geriau pritaikyti įvairioms skirtingoms rinkoms (pvz., Europos, Amerikos, Kinijos ir t.t.), o taip pat augančioms rinkoms, pvz., Indijos.

Be to, ši strategija leidžia „Volkswagen Group“ koncernui stipriai sumažinti automobilio svorį. Pirmieji pagal MQB strategiją pagaminti automobiliai bus lengvesni, be to, juose bus įdiegta maždaug 20 inovacijų informacinių pramogų ir saugumo srityse, kurios iki šiol buvo diegiamos į prabangiausių segmentų automobilius.