Kol kas koncepciniu vadinamas „Juke-R“ turi 3,8 l V6 variklį su dviem turbokompresoriais, kuris išvysto 485 AG, o maksimalus sukimo momentas siekia 588 Nm. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. šauna per 3,7 sek. ir gali išvystyti maksimalų 257 km/val. greitį.
„Juke-R“ matmenys akivaizdžiai labiau primena „Juke“, nei „GT-R“. Automobilis yra tokio pat ilgio (4135 mm), aukščio (1575 mm), taip pat sutampa ir važiuoklės ilgis (2530 mm), tačiau yra R versija yra platesnė (1910 mm vietoj 1765 mm) dėl į apačią platėjančių ratų arkų, gaubiančių 20 colių „RAYS“ lengvo lydinio ratlankius. Viduje vairuotojas ir keleivis sėdi OMP lenktyninėse sėdynėse.
Palyginamieji rodikliai. „Juke“ (4WD, M-CVT) ir „Juke-R“
Vienetai | „JUKE" (4WD M-CVT) | „JUKE-R" | |
Min. mažiausias svoris be apkrovos | kg | 1425 | 1806 |
Bendras ilgis | mm | 4135 | 4135 |
Bendras plotis | mm | 1765 | 1910 |
Bendras aukštis | mm | 1575 | 1575 |
Važiuoklė | mm | 2530 | 2530 |
Priekinė tarpvėžė | mm | 1525 | 1586 |
Galinė tarpvėžė | mm | 1505 | 1598 |
Min. išilginė prošvaisa | mm | 170 | 115 |
Maksimalus greitis | km/h | 200 | 257 |
Įsibėgėjimas 0-100 km/h | s | 8,4 s | 3,7 s |
Didžiausia variklio galia | AG | 190 | 485 |
Maksimalus sukimo momentas | Nm | 240 | 588 |