„Volvo XC60 Plug-in Hybrid“ koncepcija turi keturių cilindrų 280 AG benzininį variklį ir 70 AG elektros motorą. Gamintojai šią jėgainę pavadino T8, nes hibridinė sistema išvysto 350 AG, t.y. tiek pat, kiek anksčiau galėdavo išspausti aštuonių cilindrų variklis. Koncepcija turi 8 laipsnių automatinę transmisiją.

„Ši koncepcija demonstruoja, kad mūsų būsimi keturių cilindrų varikliai bus tokie pat galingi, kaip ir šiandieniniai šešių cilindrų. Tačiau jų ekonomiškumas bus geresnis, nei dabartinių keturių cilindrų variklių, – žadėjo „Volvo“ viceprezidentas Peteris Mertensas. – Iš tiesų, būtų laikas nustoti skaičiuoti cilindrus. Keturių cilindrų varikliai yra geriausia išeitis norint mažinti CO2 emisiją, gerinti degalų sąnaudas ir pirkėjams pasiūlyti tokį vairavimo malonumą ir automobilio galingumą, kokio jie ir tikisi“.

Su pilnu degalų baku „XC60 Plug-in Hybrid“ gali nuvažiuoti 960 km, o naudojant tik elektros energiją – apie 45 km. Vidutinės tokio automobilio degalų sąnaudos yra 2,3 l/100 km, o CO2 emisija – 53 g/km. Iki 100 km/val. šis hibridinis visureigis gali įsibėgėti per 6,1 sek.

„Volvo“ vadovo Stefano Jacoby teigimu, kol kas dar anksti prognozuoti, kuris modelis taps pirmuoju, kuriame bus diegiama tokia technologija, taip pat kol kas neatskleidžiama, kada „Volvo“ pradės serijinę tokio hibrido gamybą.

Jau anksčiau buvo skelbta, kad pirmasis „Volvo“ hibridas „V60 Plug-n Hybrid“ Europoje bus parduodamas nuo 2012-ųjų pabaigos ir kainuos nuo 57 tūkst. eurų (196,8 tūkst. Lt). Pastarasis, skirtingai nei „XC60 Plug-in Hybrid“, turės dyzelinį, o ne benzininį variklį.