Keturių durų sedanas, gaminamas panaudojant būsimosios kartos E-klasės platformą, nebus nei superautomobilis, nei subkompaktinio segmento „žaliųjų technologijų“ žvaigždė, tačiau būtent ši klasė įkūnija „Mercedes-Benz“ markės vertybes. Gabaritiniai „E Superlight“ matmenys bus panašūs į CLS-klasės, tuo tarpu kaina primins įrašus iš S-klasės kainoraščio. Manoma, kad jo išvaizdoje dominuos pastaraisiais metais pristatytų koncepcinių modelių „F 800 Style“ ir „F 125!“ linijos. „Tikimės, kad dabartinis dizainas „Medūza su triušio užpakalinėmis kojomis“ greitu metu užleis vietą šiai aerodinamiškai, funkcionaliai ir universaliai koncepcijai, į kurią gražu pažiūrėti ir akivaizdžiai matomas revoliucinis turinys“, rašo carmagazine.co.uk.

Šaltinis iš Sindelfingeno teigia, kad „E Superlight“ turės rafinuotą svirtinį galinių durų mechanizmą su palyginti trumpomis atgal nustumiamomis plokštumomis. Vienas iš kėbulo ypatumų – nebus priekines ir galines duris skiriančio statramsčio. Inžinieriai mano, kad iš anglies pluošto pagaminto kėbulo standumas visiškai pakankamas ir šios detalės paprasčiausiai neprireiks. Jei šis sprendimas bus realizuotas serijiniame automobilyje, jo keleiviai patirs įdomių įspūdžių tiek įlipdami, tiek išlipdami.

Dalinis anglies pluošto panaudojamas kuriant kėbulus nėra naujiena, tačiau „Mercedes-Benz“ žengė daug toliau už kitus – jų konstrukcijoje nenumatyta net aliumininė bazė. Tai ne tik supaprastins gamybą bei sumažins kainą, tačiau padės sutaupyti labai daug svorio (apie 350 kg lyginant su dabar gaminama „plienine“ E-klase!). Šiuo atveju pakaba ir transmisija, kurios pagrindu taps galinius ratus sukanti 150 AG jėgainė su degalų elementais, suderinta su papildomu 50 AG elektros varikliu, bus visiškai integruotos į kėbulo konstrukcijas. Vėliau tikėtinos versijos su įprastiniais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, o taip pat iš tinklo įkraunamas hibridas (angl. plug-in hybrid). Anglies pluošto technologijos taip pat gali būti perkeltos į kitų serijų konstrukcijas, pirmiausiai į SLS AMG modelius.

Nors patikimų žinių apie „E Superlight“ pasirodymo terminus nėra, tikimasi, kad mažaserijinė gamyba prasidės 2015 metų pabaigoje. Iki to laiko „Mercedes-Benz“ bus gerokai pažengę kėbulo detalių gamybos iš anglies pluošto, o taip pat naujų medžiagų panaudojimo pakabose ir kituose mazguose srityse. Neįvardinamas „Mercedes-Benz“ darbuotojas teigia, kad 2017-aisiais „E Superlight“ tiražas turėtų pasiekti 20 000 vienetų per metus, t.y. prilygti BMW prognozuojamiems supernovatoriškų modelių pardavimams. Nors Štutgarto kompanijos optimistinis scenarijus nurodo, kad tada jau bus parduodama 100 000 vandeniliu varomų „Mercedes-Benz“ lengvųjų automobilių ir furgonų, reikėtų turėti galvoje, jog didelės įtakos tokiems planams turės vandenilinių degalų infrastruktūros plėtra, kuri vis dar labai priklauso ne tik nuo gamintojų, bet ir nuo valstybinių institucijų (pvz. vis dar nėra patvirtinti reikalavimai vandenilio saugojimo priemonėms bei tokių degalų papildymo procedūrų normos).

Prisimenant lapkričio mėnesį publikuotą dr. Stefano Schweherio pasakojimą apie šiais metais debiutuosiančią naująją S-klasę ir joje naudojamas technologijas, darosi panašu, kad šiandien fantastiškai skambančios charakteristikos jau visai greitai taps „Mercedes-Benz“ vairuotojų kasdienybe.