Gamintojai žada, kad ši versija bus ne tik galinga, bet ir ekonomiška – vidutinės degalų sąnaudos bus 4,9 l/100 km (tarša – 129 g/km CO2).

„BiTurbo“ variklis „Opel Insignia“ leis 100 km/val. greitį išvystyti per 8,7 sekundes, o maksimalus greitis bus 230 km/val.

„Insignia“ inovatyvios „BiTurbo sistemos dviejų skirtingų dydžių turbinos dirba drauge arba kiekviena atskirai. Tarp savo konkurentų „Opel“ yra vienintelis gamintojas siūlantis tokią konstrukciją vidutinės klasės automobiliuose su dyzeliniais varikliais. Mažesnė turbina greitai akceleruoja esant mažesniam greičiui. Gamintojų teigimu, paspaudus akceleratoriaus pedalą, galia didėja be jokio uždelsimo ir vėlavimo. Net ir esant tik 1500 aps./min, vairuotojas jau gali važiuoti naudodamasis 350 Nm sukamuoju momentu – tai vidutinis sukamasis momentas vidutinės klasės galinguose dyzeliniuose modeliuose.

Varikliui dirbant vidutinių apsukų režimu, abi turbinos veikia kartu: iš pradžių didesnioji turbina suslegia įeinantį orą, o po to mažesnioji jo slėgį padidina. Apsauginis vožtuvas kontroliuoja, kad dalis išmetamųjų dujų keliautų į didesniąją turbiną. Esant didesnėms apsukoms (per 3000 aps./min), visos degimo dujos keliauja į didesniąją turbiną, taip garantuojamas tolygus galios tiekimas esant didesniam greičiui.

„Tokio galingumo ir sukamojo momento segmente, šešių cilindrų dyzeliniai varikliai dažniausiai būna trijų litrų darbinio tūrio. Mūsų siūloma „BiTurbo“ konstrukcija, net ir esant mažesniam variklio darbiniam tūriui, leidžia išvystyti didesnę galią, o degalų sąnaudos bei tarša išlieka 30 proc. mažesnės“, – sakė „Insignia vyresnysis inžinierius Volkeris Scharfas.

„Insignia“ su 2.0 l dvigubos turbinos varikliu Vokietijoje kainuos nuo 33 405 eurų (115,3 tūkst. Lt).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją