„Cadillac“ jau porą dešimtmečių nesėkmingai bando rasti kelią į sėkmę Europoje. Pavyzdžiui, per pirmus 9 šių metų mėnesius šios markės pardavimai žemyne sudarė 412 automobilių (pernai per tą patį laikotarpį buvo parduota 953 vnt.).

Viena svarbiausių priežasčių, kodėl šiuo metu „Cadillac“ nesiseka Europoje, yra nepatraukli modelių gama, kurią sudaro dideli, amerikiečiams skirti automobiliai, neturintys dyzelinių variklių. Tačiau naujasis ATS sedanas, kuris turėtų konkuruoti su tokiais modeliais kaip BMW 3-serija, ar XTS sedanas, kuris mes iššūkį „Audi A6“, yra pakankamai viliojantys „Cadillac“ produktai. Be to, planuojamos ir dyzelinės versijos.

Vis dėlto kitose rinkose „Cadillac“ sekasi kur kas geriau. Šiemet kompanija planuoja parduoti 50 tūkst. automobilių už JAV ribų. Iš šio skaičiaus pusę turėtų sudaryti pardavimai Kinijoje, tad nieko nuostabaus, kad ši šalis globaliuose „Cadillac“ planuose užima svarbiausią vietą.

Tad kam „Cadillac“ reikia Europos, kur tokie prasti pardavimai?

„Mes norime skirti daug energijos Europos rinkai dėl kelių priežasčių, – sakė D.Butleris. – Visų pirma, tai svarbi rinkai visam „General Motors“ koncernui, todėl mums svarbu būti ten, kur galime būti reikšmingi. Antra priežastis, Europa asocijuojasi su prabanga. Tikime, kad būdami šioje rinkoje įgauname daugiau patrauklumo“.

„Sakydamas, kad „galime būti reikšmingi“ neturiu omeny, jog pagal pardavimus konkuruosime su BMW ar „Mercedes-Benz“ jų namų rinkoje. Taip galvoti būtų kvaila. Europa yra labai labai sudėtinga rinka, kurioje šiais prekės ženklais yra labai pasitikima. Manau, kad galime bandyti kurti tarsi butiką, kaip „Aston Martin“ ar „Bentley“ JAV rinkoje, t.y. nepasižymėti dideliais pardavimais, tačiau klientai mus galėtų visur matyti. Tą galima padaryti su aukštos klasės, rafinuotais automobiliais. Tokią strategiją norime kurti Europoje“, – sakė jis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją