„Tai nėra nei elektrinis, nei hibridinis automobilis. Jame montuojamas dyzelinis 2.2 l variklis, 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė, „i-stop“ sistema ir mūsų naujoji energiją regeneruojanti stabdymo sistema „i-ELOOP“. Šios technologijos užtikrina degalų sunaudojimo efektyvumą, koks yra hibridiniuose automobiliuose, tuo pačiu neatsisakant automobilio dinamiškumo ir galimybės be sustojimo keliauti ilgus atstumus – iki 1500 km. Galima sakyti, kad šiame modelyje pasiekėme šiuo metu įmanomą efektyvumo viršūnę, todėl šį prototipą galima vadinti pagrindine alternatyva ekologiškiesiems elektromobiliams“, – kalbėjo kompanijos vadovas Takashi Yamanouchi.

Ekonomiškoji „SKYACTIV“ sistema montuojama ir antrojoje koncerno „Mazda“ naujienoje, pristatomojoje Tokijuje – miesto visureigyje CX-5, skirtame Japonijos rinkai. Tai bus pirmasis serijinis „Mazda“ modelis, kuriame diegiamas pilnas „SKYACTIV“ technologijų komplektas, įskaitant variklį, kėbulą, važiuoklę ir pavarų dėžę bei bus išlaikytas „Mazda“ sukurtas KODO tematikos dizainas.

Prekybą abiejų modifikacijų – benzininiu ir dyzeliniu – CX-5 modeliais Japonijoje „Mazda“ planuoja pradėti kitų metų pavasarį. Žadama, kad CX-5 nuvažiuos 18,6 km su litru degalų ir tai bus taupiausias miesto visureigis, kokį galima įsigyti Japonijoje.

„Mazda CX-5“ Lietuvoje taip pat turėtų pasirodyti kitų metų pavasarį.

Mazda CX-5
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją