Skelbiama, kad praėjusį mėnesį 29 iš 130 „Fiat“ salonų nepardavė nė vieno „Fiat 500”.

Nors S.Marchionne teigia, kad „Fiat” pardavimus galima būtų padidinti įkūrus daugiau salonų, šios markės atstovai neslepia, kad „Fiat 500” stokoja populiarumo dėl savo mažo dydžio ir nekuklios kainos.

JAV rinkoje „Fiat 500” kainuoja nuo 16 tūkst. dolerių (41 tūkst. Lt).

„Turime klientų, kurie jaučia, kad automobilis yra mielas ir jie nori jį pamatyti, tačiau jie sako, kad vis tiek nepirks tokio mažo automobilio. Žmonės tikisi, kad dėl dydžio automobilis turėtų būti pigesnis“, – sakė Langhorne įsikūrusios „Fiat“ atstovybės pardavimų vadovas Davidas Rovny.

Italai tikisi, kad „Fiat“ reikalus Amerikoje pagerins Los Andželo automobilių parodoje debiutavęs „Fiat 500 Abarth”, kuris turės 1.4 l, 160 AG variklį.

Statistika rodo, kad ir kitiems gamintojams JAV rinkoje nelengvai sekasi pardavinėti mažus automobilius. Nuo metų pradžios amerikiečiai įsigijo 33 760 (-12 proc.) „Mini Cooper“ automobilius, „Honda Fit/Jazz“ pardavimai irgi sumažėjo 12 proc., iki 50 790 vnt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją