Šiuo metu naujasis variklis montuojamas į Japonijos rinkai skirtą „Mazda Demio“ (Europoje žinomas kaip „Mazda2“).
Gamintojų teigimu, 1.3 l „Skyactiv-G“ variklis pasižymi išskirtiniu suspaudimo laipsniu – 14,0:1. Be to, jis yra taupus esant didelei apkrovai ar žemiems sūkiams. Teigiama, kad kūrėjams taip pat pavyko išspręsti ir triukšmingo darbo problemą, būdingą visiems aukštos kompresijos varikliams. Tai užtikrina stūmokliai su ertmėmis, kurios reguliuoja degimo ciklą kameroje, bei specialūs degalų mišinio purkštukai, leidžiantys tiksliai dozuoti įpurškiamus degalus.
Pirmasis Europos rinkai skirtas automobilis, turintis „Skyactiv“ technologijas, bus miesto visureigis „Mazda CX-5“, kuris Lietuvoje turėtų pasirodyti kitą pavasarį.