„Mazda RX-8 Spirit R“ bus siūlomas su 6 laipsnių mechanine (Type RS versija) arba 6 laipsnių automatine (Type E versija) transmisija. Lyginant su įprastu modeliu, „Spirit R“ pasižymės stiliaus akcentais salone, išskirtinio dizaino sėdynėmis, spalvotais ratlankiais, didesnėmis, raudonos spalvos stabdžių trinkelėmis.
„Mazda RX-8“ gamyba bus nutraukta 2012 m. vasarą. Kompanija tikisi parduoti apie 1 tūkstantį „RX-8 Spirit R“ automobilių.
„Mazda“ vadovas Takashi Yamanouchi dar kartą patvirtino, kad nors RX-8 gamyba ir bus nutraukta, kompanija nesiruošia atsisakyti rotorinio variklio ir žada toliau jį vystyti.
Vasarą skelbta, jog „Mazda“ nusprendė nebegaminti „RX-8“ dėl smunkančių pardavimų ir visame pasaulyje griežtėjančių taršos standartų.
Automobilis, kuriame montuojamas rotorinis 1.3 l variklis, išvystantis 232 AG (esant 8500 aps./min.), buvo vertinamas už sportiško važiavimo savybes. Tačiau pernai „Mazda“ pardavė tik 1 134 vnt. RX-8 automobilių, t.y. 49 proc. mažiau nei 2009 m. Per pirmus 7 šių metų mėnesius šio modelio pardavimai smuko dar 21 proc.
Europoje „Mazda RX-8“ prekyba buvo nutraukta dar 2010 m. pavasarį. Tuomet toks sprendimas priimtas dėl to, jog automobilio rotorinis variklis nebeatitinka „Euro V“ taršos reikalavimų.