Nuo tada, kai 2004 m. pasirodė „Renault“ koncernui priklausančio Rumunijos automobilių gamintojo „Dacia“ sedanas „Logan“, šis biudžetinis modelis pritraukia daugiau pigaus automobilio ieškančių pirkėjų, nei „Volkswagen“ grupei priklausanti „Škoda“.

Frankfurte pademonstruotas gamybai artimas sedanas pavadintas „MissionL“, tačiau serijinio modelio pavadinimas kol kas nėra patvirtintas.

W. Vahlando teigimu, naujasis sedanas atsirado todėl, kad „Škoda“ nori turėti tokio pat dydžio (apie 4,5 m ilgio) automobilį, koks buvo pirmos kartos „Octavia“. Naujokas „Škoda“ modelių gamoje užims vietą tarp „Fabia“ (4 m ilgio) ir dabartinės kartos „Octavia“ (apie 4,57 m ilgio).

„Škoda“ vadovas patvirtino, kad būsimo sedano kaina taip pat bus per vidury tarp „Fabia“ (10 730 eurų) ir „Octavia“ (15 390 eurų).

Sedanas ne tik bus parduodamas Europos, Rusijos ir Kinijos rinkose, bet ir kiekvienoje iš jų bus specialiai gaminamas ir turės atitinkamas specifines modifikacijas.

Jau žinoma, kad Indijoje jis turėtų debiutuoti dar šių metų pabaigoje. W. Vahlando teigimu, šios šalies rinkoje sedanas bus trumpesnis nei 4,5 m, nes didžiuosiuose Indijos miestuose vairavimo sąlygos yra itin sudėtingos.

Antroje 2012 m. pusėje šis automobilis pasirodys Europoje, vėliau – ir Rusijoje bei Kinijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją