„Changan“ pabrėžia, kad „Eado“ yra pirmasis šios markės modelis, sukurtas pagal „tarptautinius standartus“ atitinkančią platformą, kurios pagrindu ateityje bus gaminama daugiau automobilių.

Kompanijos atstovų teigimu, šiuo metu jie neplanuoja Europoje pardavinėti „Eado“ ar kurio kito automobilio.

„Mes atvykome į Frankfurtą pasauliui parodyti mūsų, Kinijos kompanijos, mokslinių ir technologinių pasiekimų“, – sakė kompanijos viceprezidentas Zhu Huarangas.

„Changan“ atstovas pridūrė: „Dalyvaujame Frankfurto parodoje norėdami patikrinti, kaip europiečiai vertina mūsų automobilius. Mes neturime konkrečių planų pardavinėti automobilius Europoje ir nesiruošiame skubėti, nes anksčiau kitoms Kinijos kompanijoms šis planas nedavė naudos“.

Iki šiol Kinijos markių automobiliai neturi gero įvaizdžio Europoje. „Brilliance Auto“ ir „Jiangling Motor Corp“ koncernų automobiliai pasirodė itin prastai saugumo testuose.

„Changan“ teigimu, „Eado“ saugumas „Euro NCAP“ organizacijos testuose atitinka keturių žvaigdučių lygį. Automobilis turi šešias saugos oro pagalves, ABS stabdžius, elektroninę stabilumo kontrolę. Kinai pabrėžia, kad sedanas aprūpintas 1.6 l varikliu, kuris atitinka „Euro 5“ standartus ir gali būti patobulintas iki „Euro 6“ lygio, kuris įsigalios 2014 m.

„Eado“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su inžineriniais centrais iš penkių šalių, tarp kurių buvo ir Didžioji Britanija bei Italija.

Gamintojas Frankfurte taip pat pademonstravo dar tris modelius: SUV visureigį ir koncepcinius „Clover EV“ bei „Sense“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)