Naujas kompaktiškas penkių durų „liftback“ tipo automobilis bus skirtas Europos, Rusijos ir Kinijos rinkoms ir kiekvienoje iš jų turės atitinkamas specifines modifikacijas. Be to, Indijos rinka dar turės savą versiją, kompaktišką sedaną. Šie žingsniai daromi siekiant įgyvendinti „Škoda 2018“ augimo strategiją, pagal kurią kompanija ketina iki 2018 m. padidinti savo metinius pardavimus iki 1,5 mln. transporto priemonių.

„Ši pasaulinė premjera Frankfurte duoda aiškų signalą, kad „Škoda“ nuo šiol vystysis itin aktyviai, - sakė kompanijos valdybos pirmininkas dr. Winfriedas Vahlandas. – Per ateinančius dvejus ar trejus metus mes ketiname pristatyti po naujieną kas šešis mėnesius“

Pagal „Škoda 2018“ augimo strategiją, čekų markė investuos itin daug lėšų į naujus modelius, naujas rinkas ir naujus gamybos pajėgumus. 2013 m. viduryje „Yeti“ modelis bus pristatytas Kinijos rinkai ir bus gaminami šioje šalyje. Be to, „Škoda“, bendradarbiaudama su „Shanghai Volkswagen“, nuo 2013 m. šioje rinkoje gamins naują kompaktinės klasės modelį, taip padidindama Kinijoje gaminamų modelių skaičių iki penkių.

Čekijos kompanija taip pat ketina plėsti gamybą Rusijoje per „Volkswagen Group“ partnerystę su Rusijos automobilių gamintoju GAZ. 2012 m. paskutinį ketvirtį GAZ gamykloje Nižnij Novgorode bus pradėti gaminti „Yeti“ vietos rinkai. Indijoje „Škoda“ dar šiais metais pradės gaminti naują kompaktišką sedaną. Čekai taip pat nepamirš ir savo tradicinių rinkų – Europos ir Čekijos, kurioms „MissionL“ serijinė versija bus gaminama Mladá Boleslovo gamykloje, kur jau didinami gamybos pajėgumai.