Gamintojai žada, kad „Titanium S“ versija keliuose bus lengvai atpažįstamas – automobilio kėbulas pasidabino didesniu galiniu oro aptaku ir originalaus dizaino 17 colių lengvojo lydinio ratais, modifikacija taip pat žymima specialiu „Titanium S“ ženkleliu.

„Titanium S“ įmontuoti naujos konstrukcijos žibintai, salone keleiviai ras pusiau odines sėdynes.

„Kuga Titanium S“ derina tai, kas buvo vertingiausia „Kuga“, tiesiog pridedant daugiau prieskonių - stilingesnes ir sportiškesnes dizaino detales“, - sakė Gunnaras Hermannas, „Fordo“ pasaulinės automobilių linijos direktorius.

„Kuga“ siūlomas su visų varančiųjų ratų sistema paremta „Haldex 3“ technologija, kuri leidžia akimirksniu reaguoti į pokyčius kelyje. Priklausomai nuo ratų sukibimo su kelio danga, sistema paskirsto jėgos perdavimą kiekvienam ratui taip, kad automobilis išlieka stabilus net ir blogiausiu oru.

„Titanium S“ pirkėjai taip pat įsigis visą vairuotojo patogumui sukurtų technologijų krepšelį, tarp jų ABS sistemą, stabilumo programos sistemą ESP ir sukibimo jėgos kontrolės sistemą TCS. Į standartinį „Titanium S“ komplektacijos paketą taip pat įeina elektroninė automatinė dviejų zonų oro kondicionavimo sistema, automatiniai valytuvai, automatiškai įsijungiančios bei persijungiančios šviesos ir kiti privalumai.

„Ford Kuga“ Europoje siūlomas nuo 2008 m.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją