Ko jau ko, o raumenų retai girdimo vardo – „Hennessy“ – savininkui netrūksta. Akivaizdu, kad magiškasis „Venom GT“ skaičius – tuzinas su dviem nuliais. Ne tik 1200 arklio galių, bet ir viso labo 1200 kilogramų svorio. Ką ir lyginti su 1888 kg „Bugatti Veyron“ „lašinukų“.

Antsvorio problemas vargu ar išspręs ir „Bugatti“ variklyje įkinkyti „tik” 1184 „arkliai“. Ar ilgai greičiausio planetoje serijinės gamybos kėbulinio automobilio titulas (429 km/h) priklausys italų kilmės kaizeriui, raumenis auginusiam po „Volkswagen Group“ koncerno sparneliu?

Tačiau tikimybė planetos keliuose ar gatvėse savo akimis pamatyti „Hennessy Venom GT“ yra daug sykių mažesnė už tikimybę loterijoje laimėti aukso puodą. Mat šių anglies pluošto šedevrų per metus surenkama vos po penkis.

Surenkama – teisingas žodis: „Hennessy“ automobiliai konstruojami rankomis kuriose nors iš trejų dirbtuvių – Teksase (JAV), Kalifornijoje (JAV) arba Silverstone (Didžioji Britanija). Įdomi detalė – automobilio vairas, priklausomai nuo užsakovo pageidavimo, gali būti montuojamas tiek kairėje, tiek dešinėje pusėje. Pastarasis variantas pinigingam autogurmanui atsieis papildomus 67 tūkst. Lt.

Tiems, kuriems pinigai drasko kišenę, „Hennessey“ gamintojai gali pasiūlyti ir daugiau smagybių. Pavyzdžiui, „nuogo“ anglies pluošto korpuso išvaizdą, kuri atsieis papildomus (!) 900 tūkst. Lt. Tiesa, taip atrodantį žaisliuką turčius gaus neišsyk – užsisakius teks pakentėti šešetą mėnesių.

Pasaulyje nieko nėra tobulo. Ne išimtis – ir ultralengvasis „Hennessy“. Vienas iš riebesnių šio perdžiūvėlio minusų – ne visai idealus automobilio balansas, jei jo salone be vairuotojo sėdi dar ir keleivis.

2012-aisiais rinkoje pasirodysiantis žvėriūkštis šią savaitę viešai pristatytas gimtojoje Kalifornijoje esančioje „Monterey Jet Center“ parodų aikštelėje, kur vyko kasmetinė automobilių paroda „McCall's Motorworks Revival“.