„Hyundai i40“ pirmą kartą pristatytas šių metų kovą Ženevos automobilių parodoje. Gamintojų teigimu, šis D segmento atstovas buvo sukurtas Europoje ir skirtas būtent europiečiams.

„Daugelis rinkos analitikų prognozuoja, kad „i40“ taps vienu populiariausių savo klasės modelių. Iš tiesų, tai racionalaus pirkėjo pasirinkimas, nes čia kokybė, technologijos, patikimumas ir įrangos gausa dera su palyginti nedidele kaina“, - sakė „Inchcape Motors“ vadovas Donatas Stanionis.

Į „Hyundai i40“ galės būti montuojamas vienas iš keturių variklių. Dyzelinių agregatų pasiūloje – dviejų skirtingų galingumų 1.7 CRDi varikliai. Silpnesnė versija turės 115 AG ir maksimalų 260 Nm (esant 4000 aps./min.) sukimo momentą. Automobilyje montuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Galingesnė versija sukurs 136 AG ir 326 Nm (esant 4000 aps./min.). Automobilyje gali būti montuojama šešių laipsnių mechaninė arba automatinė pavarų dėžė.

Benzininių agregatų gamoje – 1.6 GDI (135 AG ir 164 Nm) bei 2.0 GDI (177 AG ir 208 Nm) varikliai.

„i40” yra keturios poros oro pagalvių priekyje ir šonuose bei oro pagalvė vairuotojo keliams – iš viso jų yra 9. Pirkėjams bus pasiūlyti du įrangos lygiai: „Comfort“ ir „Style“.

„Hyundai i40“ kaina kol kas oficialiai neskelbiama.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją