„Opel“ teigimu, naudojant dujinę įrangą, nepriklausomai nuo automobilio kilometražo ar būklės, išlaidas degalams galima sumažinti 40 proc. Be to, suskystintų dujų versijose anglies dvideginio teršalų kiekis yra apytiksliai 15 proc. mažesnis nei benzininiuose variantuose.

Naujoji „Corsa 1,2 LPG ecoFLEX“ važiuojant dujiniu režimu pasiekia 83 AG, o benzininiu – 85 AG. Trijų durų versijos CO2 emisija yra 110 g/km, o penkių durų versijos – 115 gramų. Likusieji keturi pasirodysiantys modeliai bus komplektuojami su 1.4 l varikliu su turbina. Minėti modeliai atitinka „Euro 5“ taršos standartus.

„Opel LPG ecoFLEX“ su pilnais dujų ir benzino bakais gali nuvažiuoti iki 1500 km atstumą, o vien tik benzininė versija nuvažiuoja iki 1100 km.

Už „Opel LPG“ versijas yra atsakinga „Opel Special Vehicles GmbH“ – tai antrinė „Opel“ bendrovė, kuri specializuojasi modifikuojant automobilius.

Nauda vokiečiams

Šiuo metu Europos keliais važinėja daugiau kaip 5,5 mln. dujomis varomų automobilių. Vokietijoje 400 tūkst. automobilių naudojasi 6200 dujų kolonėlių (DVFG – Vokietijos suskystintų dujų asociacijos informacija).

Vokietijos atsinaujinančios energijos aktas („German Renewable Energy Act“) užtikrina mokestines lengvatas dujomis varomoms mašinoms iki 2018 m. Vidutinė dujų kaina siekia 0,72 euro, o benzino - 1,5 euro už litrą. Tai reiškia, jog suskystintų dujų vartotojai moka perpus pigiau. „Opel“ teigimu, nors dujų sąnaudos šiek tiek didesnės už benzino sąnaudas, išlaidos degalams vis tiek sumažėja apie 40 proc.

Paskutinis, bet ne mažiausvarbus dujinės įrangos privalumas yra automobilių mokesčiai. Benzininės „Corsa“ savininkas turi mokėti 44 eurus per metus už automobilį, tuo tarpu LPG versija kainuoja 26 eurus per metus (Vakarų Europoje). Tad automobilių mokesčiai sumažėja daugiau kaip 40 proc.