Greitį, kaip svarbiausią kokybės rodiklį atlyginant žalas, išskyrė didžioji dalis apklaustųjų (52 proc.), tačiau jis svarbesnis vyrams negu moterims (59 proc. ir 39 proc.). Moterys labiau už vyrus vertina išsamią ir laiku suteikiamą informaciją (30 proc. moterų ir 21 proc. vyrų). Tuo tarpu malonų aptarnavimą kaip svarbiausią, atlyginant žalą, išskyrė beveik dvigubai daugiau moterų negu vyrų (atitinkamai 20 proc. ir 11 proc.)

Tyrimo duomenimis, požiūris į žalų administravimą priklauso ir nuo to, kokia draudimo rūšimi yra apsidraudęs klientas. „Žalą patyrusiems vairuotojams išmokos išmokėjimo greitis yra beveik dvigubai svarbesnis nei apsidraudusiems kelionės draudimu ar draudimu nuo nelaimingų atsitikimų. Kitaip nei vairuotojams, šių draudimo paslaugų klientams svarbiausia išsami bei laiku suteikiama informacija ir malonus aptarnavimas“, – pasakoja draudimo bendrovės „Ergo Lietuva“ Civilinės atsakomybės, nelaimingų atsitikimų, transporto priemonių ir sveikatos draudimo departamento direktorius Audrius Pilčicas.

Pasak draudimo eksperto, klientų poreikiai ir lūkesčiai nuolat auga, todėl kokybiškas žalų administravimas – vienas svarbiausių uždavinių bet kuriai draudimo bendrovei.

Draudimo bendrovės „Ergo Lietuva“ klientų visoje Lietuvoje apklausa buvo atlikta 2011 m. gegužės mėnesį. Jos metu buvo apklausti 378 respondentai – gyventojai, kurie į draudimo bendrovę kreipėsi dėl žalos atlyginimo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją