„i40“ buvo suprojektuotas ir sukonstruotas „Hyundai“ Europos tyrimų ir plėtros centre Riuselsheime, Vokietijoje ir savo išvaizda atspindi „Hyundai“ unikalių formų ir „srovenančių linijų“ dizaino evoliuciją. Šis automobilis yra naujausias koncerno modelis, atspindintis naują gamintojo šūkį: „New Thinking. New Possibilities.“(Naujas mąstymas. Naujos galimybės).

4,74 metrų ilgio „i40“ sedanas pardavėjų salonuose pasirodys paskutiniajame 2011-ųjų ketvirtyje ir jam bus taikoma „Hyundai“ penkerių metų trilypės techninės priežiūros garantija. Ši paslauga suteikia penkerių metų garantiją be ridos apribojimų, penkerius metus teikiamą pagalbą kelyje ir nemokamą transporto priemonės patikrą kartą per metus tarp įprastos 5 metų laikotarpio priežiūros.

„Po to, kai „i40“ universalas Europoje susilaukė labai teigiamos reakcijos, šis debiutas yra nauja „i40“ įvedimo į rinką pakopa. Sedanas „i40“ nenusileidžia universalui pagal savo technines charakteristikas, efektyvumą ir ekonomiškumą, todėl „Hyundai“ D segmente tampa dar patrauklesnis pirkėjams“, - sakė Allanas Rushforthas, „Hyundai Motor Europe“ vyresnysis viceprezidentas ir gamybos direktorius.

Jis pažymėjo, kad „i40“ modeliams nustatyti labai ambicingi, tačiau pasiekiami tikslai ir per metus Europoje tikimasi parduoti 60 000 vienetų. Iki 2011-ųjų pabaigos „i40“ modelis turėtų padėti „Hyundai“ užimti 3 % rinkos.

Dizainas ir įranga

„i40“ sedanas atspindi naują „Hyundai“ dizaino kalbą - „srovenančias linijas“.

Siekiant sukurti dinamišką išvaizdą, automobilio kūrėjai sėmėsi įkvėpimo iš gamtos, o naujojo dizaino prototipu tapo „Hyundai“ koncepcinis automobilis „ix-onic“, pristatytas 2009 m. Ženevos automobilių parodoje. Po šio debiuto „srovenančių linijų“ dizainas tapo įkvėpimo šaltiniu kuriant visus naujuosius „Hyundai“ modelius, pavyzdžiui, pelniusius apdovanojimus „ix35“, „ix20“ ir „Veloster“.

„Srovenančios linijos“ akcentuoja automobilio formas nuo pirmagalio iki galo, suteikdamos „i40“ modeliui išskirtinę išvaizdą. Nutolome nuo tipinio trijų tūrių sedano koncepcijos, siekdami sukurti automobilį, atitinkantį „i40“ universalo sportinį charakterį. Dėl žemos, pailgintos stogo linijos sedano siluetas primena kupė“, - komentuoja Thomas Bürkle, vyriausiasis „Hyundai“ automobilių techninio centro dizaineris Europoje.

Sedanas „i40“ išsiskiria ne tik stiliumi, bet ir komfortabiliu salonu: erdvę viduje užtikrina 2,77 metro važiuoklės bazė, 1023 mm vidinis kėbulo aukštis priekinėje dalyje, salono plotis keleivių pečių lygyje - 1455 mm ir erdvė kojoms po krėslu 1170 mm. Tai geriausi rodikliai klasėje.

Visi naujieji „i40“ modeliai bus siūlomi su vienu iš keturių pasirenkamų „Euro 5“ standartus atitinkančių variklių: dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais. Šių variklių galios diapazonas nuo 115 iki 177 AG. Su jais galima rinktis mechaninę arba automatinę transmisiją.

Segmente, kuriame dyzeliniai modeliai siekia daugiau nei 75 % visų pardavimų Europoje, 1,7 litro 136 AG dyzelis, turėtų tapti pačiu populiariausiu varikliu. „Hyundai“ prognozuoja, kad „i40“ modelio automobilių su dyzeliniais ir benzininiais varikliais pardavimai pasiskirstys atitinkamai santykiu 65 % ir 35 %.

„Hyundai“ naujasis keturių cilindrų 2 litrų GDI (tiesioginio degalų įpurškimo) variklis, pavadintas „Nu“, debiutuoja kartu su „i40“. Šis 1,999 cm3 darbinio tūrio agregatas generuoja 177 AG ir 213 niutonmetrų sukimo momentą, užtikrindamas dinamišką važiavimą ir degalų taupymą. „i40“ sedanas su šiuo varikliu ir šešių greičių pavarų dėže pasiekia 100 km/h greitį per 9,7 sekundes bei 6,8 l/100 km vidutines degalų sąnaudas. Išmetamų į atmosferą dujų kiekis siekia vos 159 g/km.

Naujasis „i40“ išsiskiria ir naujausiomis „Hyundai Blue Drive™“ technologijomis, įskaitant integruotą „Stop & Go (ISG)“ sistemą, sumažinto pasipriešinimo riedėjimui padangas ir alternatyviąją valdymo sistemą (AMS).

Automobilis su 1,7 litro 115 AG dyzeliniu varikliu ir „Blue Drive“ technologijomis į atmosferą išmeta vos 113 g/km CO2 ir 100 kilometrų kelio suvartoja tik 4,3 l dyzelino. Tai ekonomiškiausias modelis šiame segmente.

Naujasis dyzeliu varomas „Hyundai i40“ išsiskiria ir unikalia garso slopinimo sistema, tiksliai pritaikyta pagal garso šaltinius ir triukšmo lygį. Garso slopinimui pritaikyti orui pralaidūs kilimėliai, garsą sugeriantys variklio bloko sluoksniai ir tekstiliniai ratų arkų įdėklai. Šios priemonės leidžia 20 % sumažinti triukšmo lygį automobilio viduje ir sumažinant variklio skleidžiamo triukšmo garsą išorėje, kai variklis veikia laisva eiga.

Aukštosios technologijos

„i40“ montuojama išmanioji automobilio statymo sistema, funkcija, padedanti automobiliui neišslysti iš savo eismo juostos, „Bluetooth®“ mobilioji jungtis su balso atpažinimo funkcija, navigacija bei galinio vaizdo kameros. Patogumui ir komfortui „i40“ bus galima įsigyti su elektra valdomu stovėjimo stabdžiu, oro ventiliacija priekinėms sėdynėms, šildomomis bei atlenkiamomis galinėmis sėdynėmis bei automatine rūko žibintų įjungimo sistema, šildomu vairu.

Pažangios apšvietimo naujovės, tokios kaip standartiniai dieninio apšvietimo žibintai su ksenoninėmis lempomis arba itin ryškus TFT technologijos prietaisų skydelis, dar labiau sustiprins šio modelio pozicijas Europos D segmente.

Saugumas

„i40“ aprūpintas pačiomis naujausiomis aktyviojo ir pasyviojo saugumo technologijomis, užtikrinančiomis maksimalią apsaugą juo važiuojantiems asmenims. Aktyvios apsaugos funkcijos, kai kuriose šalyse montuojamos bazinėje komplektacijoje, tokios kaip ESP (elektroninė stabilumo programa), ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), važiavimo nuokalne kontrolė, VSM (automobilio stabilumo valdymas), pagalbinė stabdymo sistema ir avarinės būklės stabdymo žibintų signalas.

Visi „i40“ modeliai kiekviename Europos kelyje bus aprūpinti net iki 9 oro pagalvių – priekyje, šonuose ir virš langų, taip pat galimos ir vairuotojo kelių aukštyje – visuose modeliuose tai standartinė įranga. „Hyundai“ prognozuoja, kad „i40“ pelnys maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą Europos NCAP saugumo bandymuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją