Kupė ir rodsteris buvo pradėti kurti kartu, tačiau atviros versijos debiutas buvo atidėtas – ji debiutuos tik rudenį. Minkštas trisluoksnis viršus lėmė tai, kad „SLS AMG“ rodsteris neturi pagrindinio šio modelio kupė versijos akcento – į viršų atsidarančių durų, pramintų „gulbės sparnais“.

Kuriant šį automobilį inžinieriams teko gerokai padirbėti, kad rodsteris būtų toks pat tvirtas kaip kupė. Teko sumontuoti papildomų tvirtinimo elementų ir stabilizatorių.

Elektrohidraulinis stogo mechanizmas vieno mygtuko paspaudimu nuleidžia ar pakelia stogą per 11 sek., tuo metu automobilis gali judėti iki 50 km/h greičiu.

Įdomu, kad bagažinės talpa, palyginus su kupė, beveik nepakito – 173 litrai, nepriklausomai, ar stogas pakeltas, ar nuleistas. Tai tik 3 litrais mažiau už kupė.

Techninės charakteristikos nepasikeitė – variklis ir transmisija – identiški kupė modeliui.

„Mercedes-Benz SLS AMG Roadster“ kai kurie techniniai parametrai:

Variklis AMG V8, 6,2 l, išvystantis 420 KW, 571 AG esant 6800 aps/min, 650 Nm esant 4750 aps/min.Įsibėgėjimas: 0-100 km/h per 3,8 sek.
Maksimalus greitis: 317 km/h (apribotas elektronikos)
Pavarų dėžė pusiau automatinė 7 pavarų su dviguba sankaba.
Padangos: 265/35 ZR19 priekyje ir 295/30 ZR20 gale.
Vidutinis kuro suvartojimas: 13,2 l / 100 km.
Pradinė automobilio kaina Vokietijoje (su mokesčiais) 195160 eurų, t.y. beveik 700 000 litų. Užsakymai priimami nuo birželio 1 dienos.

Gamintojų informacija ir nuotraukos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją