Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, naujosios „Zafira“ ratų bazė pailgėjo 57 mm ir dabar yra 2 760 mm. Naujosios „Zafira Tourer“ vizitine kortele taps universalumas. „Opel“ inžinieriai modernizavo „Flex7“ sėdynių sistemą taip, kad visa trečioji eilė gali būti nulenkiama į bagažo skyrių, o antroji sėdynių eilė iš esmės patobulinta: nebeliko dviviečio „suolelio“, eilę sudaro trys atskiros sėdynės, kurias galima individualiai pastumti iki 210 mm, nepriklausomai viena nuo kitos.

Be to, antros eilės keleiviams taip pat bus suteikta daugiau patogumo. Originalaus sėdynių sulankstymo mechanizmo dėka, antros eilės vidurinės sėdynės atlošas gali būti nulenkiamas žemyn ir taip tampantis atrama keleivių rankoms.

Kraštines sėdynes, reikalui esant, galima pastumti net 280 mm, t.y. 70 mm daugiau nei standartinėse versijose ir 80 mm daugiau nei dabartinėse „Zafira“. Dar daugiau – minėtos sėdynės gali pasisukti 50 mm link salono centro – tai yra absoliuti naujovė šioje klasėje.

„Zafira Tourer“ bagažinės talpa, kai naudojamos 5 sėdimos vietos, yra 710 l (65 l daugiau nei dabartinėje „Zafira“) ir daugiau kaip 1860 l (+40 l) esant užlenktai galinių sėdynių eilei.

Automobilio salone taip pat bus naujuose šios markės modeliuose matytos sistemos „FlexConsole“ ir „FlexRail“. Pastaroji įranga bus montuojama į visas versijas kaip standartinė.

Naujoji „Zafira“ turės ir vienatūriams nebūdingą prie esamų kelio sąlygų ir vairavimo stiliaus prisitaikančią važiuoklės kontrolės sistemą „FlexRide“, kuri siūlo rinktis vieną iš trijų važiavimo režimų: standartinį „Standard“, patogesnį „Tour“ ir aktyvų „Sport“.

„Adaptive Cruise Control“ (ACC) sistema taps naujiena „Opel“ automobiliuose – radaro principu veikianti sistema su „Collision Mitigating Braking“ (CMB) nuolat stebi atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Kai sistema nustato, jog yra peržengta saugaus atstumo riba, elektronika automatiškai sumažina automobilio greitį arba, esant kraštutiniams atvejams, kad būtų išvengta susidūrimo, įjungia avarinį stabdymą.

„Zafira Tourer“ modelyje debiutuos ir antrosios kartos „Opel Eye“ priekinė kamera, kuri perspės vairuotoją apie nukrypimą iš eismo juostos („Lane Departure Warning“ (LDW) funkcija), tačiau jos kelio ženklų skaitymas („Traffic Sign Recognition“ (TSR)) ir vairuotojo informavimas patobulinti.

„Zafira Tourer“ modelyje taip pat debiutuos dar keletas modernių pagalbinių sistemų: „Side Blind Spot Alert“ (ABSA) įspės vairuotoją apie galimą susidūrimą persirikiuojant iš vienos kelio juostos į kitą; „Advanced Park Assist“ (APA) padės vairuotojui ne tik rasti automobilio stovėjimui tinkamą vietą, bet ir į ją pastatyti transporto priemonę.

Automobilį bus galima rinktis su vienu iš trijų 2.0 CDTI turbodyzelinių variklių (110 AG, 130 AG arba 165 AG). Benzininių variklių asortimentą sudaro du mažesnio darbinio tūrio jėgos agregatai – 1.4 ECOTEC (120 AG arba 140 AG). Varikliai bus derinami su šešių laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.

Vėliau pasirodys ir degalus taupanti versija „ecoFLEX“, taip pat ir suslėgtomis gamtinėmis dujomis (CNG) bei suskystintomis dujomis (LPG) varomos modifikacijos. Po kelių mėnesių bus pristatyti dar keli benzininiai varikliai, tarp kurių bus ir naujos kartos agregatai.

Trečios kartos „Opel Zafira“ bus parduodama nuo šio rudens, automobilio kaina kol kas neskelbiama.

Nuo 1999 m., kai pasirodė pirmos kartos „Zafira“, „Opel“ pardavė 2,2 mln. šių vienatūrių Europoje.