Transporto sektorius dar tik bando atsitiesti po sunkmečio, tad „ALT 2011“ rengėjai neslepia, kad šiemet buvo itin sunku įmones įkalbėti dalyvauti parodoje. Pasak parodos projekto vadovės Jolantos Masiulienės, renginyje būtų kur kas daugiau dalyvių, jeigu ne pokrizinės ekonomikos ir nelaimės Japonijoje padariniai. Ne vienas automobilių gamintojų atstovas atsisakė dalyvauti parodoje dėl to, kad gamyklos negali jam šiemet laiku pateikti reikiamo kiekio automobilių. Jie sako, kad jeigu automobilį pirkėjui gali pasiūlyti tik kitais metais, tai kam tada jį reklamuoti šiemet.

Organizatorių teigimu, pagal dalyvių skaičių ir jų užimamą ekspozicijų plotą šių metų renginys prilygsta 2005-ųjų parodai. „ALT 2011“ ekspozicijos plotas užima apie 17 tūkst. kv. metrų, o dalyvių sąraše – beveik 100 autoverslo atstovų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Rusijos, Baltarusijos, Prancūzijos. Palyginimui - prieš porą metų vykusi ALT paroda sutraukė 60 dalyvių, kurie tąsyk užėmė apie 6 tūkst. kv. metrų ploto.

Parodoje galima išvysti įvairių automobilių gamintojų atstovų pristatomas naujienas. Vienas gausiausių – „Peugeot“ markės stendas, kur eksponuojama 13 modelių. Svarbiausi iš jų – neseniai šalies rinkoje debiutavęs „Peugeot 508“ ir atnaujintas „Peugeot 308“, kuris Lietuvoje pirmą kartą demonstruojamas būtent parodoje „ALT 2011“. „Toyota“ ir „Lexus“ atstovų stenduose dominuoja hibridiniai modeliai.

Parodos ekspozicijoje demonstruojami ir BMW, „Chevrolet“, „Fiat“, Ford“, „Isuzu“, „Opel“, „Saab“, „Ford“, BMW, „Fiat“, „Isuzu“, „Lexus“, „Toyota“ ir kitų gamintojų automobilių.

Dalis ekspozicijos ploto skirta komerciniam transportui. Krovininius automobilius demonstruoja „Renault“, „Fiat“, „Ford“, „Iveco“ ir kitų gamintojų atstovai.

Parodoje taip pat naujienas prisistato automobiliams aksesuarus gaminančios įmonės, sunkvežimių, logistikos, automobilių detalių, aksesuarų, padangų bendrovės.

Vienas svarbiausių 2011 metų parodos akcentų – ekonomiškas, aplinką tausojantis transportas, kuris eksponuojamas atskiroje „Inovacijų“ salėje.

Pirmą kartą parodoje dalyvauja Lietuvos elektromobilių asociacija. Atskiruose stenduose lankytojai gali susitikti su ekologiškų transporto priemonių kūrėjais ir sužinoti, kaip paprastą automobilį galima perdaryti į elektrinį ir kiek tai kainuoja.

„ALT 2011“ demonstruojamos Lietuvoje kuriamos elektrinės transporto priemonės – elektromobiliai, motoroleriai, elektriniai motociklai, dviračiai. Lankytojai gali pamatyti ir elektra varomą „Toyota Aygo EV“, kurį iš įprasto serijinio modelio perdarė bendrovė „Elinta Electric Vehicles“.

„ALT 2011“ organizatoriai dalį pajamų, gautų už bilietus, žada skirti nukentėjusiems nuo žemės drebėjimo Japonijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją