„Papildomos pamainos reikalingos paspartinti automobilių pristatymą. Keleto modelių pristatymo laikas yra ilgesnis, nei mes norėtume“, – sakė „Audi“ finansų skyriaus vadovas Axelas Strotbekas.

Per pirmus 3 šių metų mėnesius „Audi“ pardavė 312,6 tūkst. automobilių, t.y. 18,4 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Kompanijos teigimu, tai geriausias ketvirčio rezultatas šios markės istorijoje.

„Paklausa SUV visureigių segmente auga sparčiai. Q7 pirkėjams automobilio tenka laukti ilgiausiai, tačiau ir Q5 nesiskundžia populiarumu“, – teigė A. Strotbekas.

Dar vienas prestižinių automobilių segmento atstovas BMW jau kovo mėnesį pranešė, kad siekiant patenkinti paklausą, greičiausiai teks didinti gamybą ir Brazilijoje, nors gamybos apsukos padidintos Kinijoje ir Indijoje.

„Prabangių automobilių paklausa auga tokiose rinkose kaip Kinijoje, JAV ir Europoje. Nors pranešama apie rekordinį (paklausos) lygį, panašu, kad aukštumos dar nepasiektos“, – sakė „Commerzbank AG“ analitikas Danielas Schwarzas.