„Spyker“ ir „Hawtai“ susitarė, kad „Saab“ automobiliai bus gaminami ir Kinijoje.

„Tikimės, kad „Saab“ prekės ženklas puikiai tiks Kinijos rinkai. Radome tinkamą partnerį vystyti „Saab“ prekės ženklą dėl „Hawtai“ dyzelinių variklių technologijų, gamybos galimybių bei ambicingų plėtros planų“, – sakė „Saab Automobile“ pirmininkas Victoras Mulleris.

„Tai didi diena mūsų palyginti jaunai kompanijai, kuri buvo įkurta prieš dešimtmetį. Parnerystė su „Saab“ suteiks mums galimybę naudotis inovatyviomis technologijomis ir tarptautiniu tinklu, kurį mums būtų reikėję kurti dešimtmečius. Kitavertus, mes turime didelį automobilių gamybos ir pardavimo tinklą Kinijoje, kuriuo galės naudotis mūsų naujieji partneriai „Saab Automobile“. Įsiliejimas į „Spyker“ rodo mūsų tikėjimą „Saab Automobile“, kaip prestižinio Europos automobilių gamintojo, ateitimi“, – sakė „Hawtai“ viceprezidentas Richardas Zhangas.

„Hawtai Motor Group“ verslas apima automobilių gamybą, pardavimą ir eksportą, dyzelinių variklių ir automatinių pavarų dėžių gamybą. 2000 m. įkurta kompanija turi dvi automobilių surinkimo gamyklas Kinijoje, kuriose per metus galima pagaminti po 350 tūkst. automobilių, 300 tūkst. dyzelinių variklių ir 450 tūkst. automatinių transmisijų.

Iki 2015 m. „Hawtai“ tikisi pasiekti metines 1 mln. automobilių, 1 mln. variklių ir 1 mln. transmisijų gamybos apimtis.

Kompanija anksčiau bendradarbiavo su „Hyundai Motor“ ir gamino „Santa Fe“ ir kitus visureigius. Partnerystė buvo nutraukta, tačiau „Hawtai“ pagal ankstesnės kartos „Santa Fe“ platformą ir toliau gamina savo markės SUV klasės visureigius.

Pirmadienį „Saab“ paskelbė, per artimiausią savaitę tikisi atnaujinti gamybą po to, kai kompaniją valdanti „Spyker Cars“ užsitikrino trumpalaikę 30 mln. eurų paskolą iš „Gemini Investment Fund“. „Saab“ taip pat ketina kitą savaitę gauti 29,1 mln. eurų iš Europos investicijų banko (EIB).

„Saab“ kompaniją valdanti „Spyker“ praėjusią savaitę paskelbė, kad pirmojo ketvirčio nuostoliai siekia 79 mln. eurų. Pernai per tą patį laikotarpį buvo pavykę gauti 6,96 mln. eurų pelno. Kompanijos vadovai jau pripažino, kad dėl sustabdytos gamybos šiemet nėra realu pasiekti anksčiau užsibrėžto 80 tūkst. parduotų automobilių tikslo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją