Kaip ir iki šiol, įspūdingą augimą daugiausiai lėmė vis labiau atsigaunanti paklausa bei labai maža palyginamoji bazė: 2010 m. balandį šalyje buvo įregistruoti tik 638 nauji automobiliai. Lygindami su pernai metais stebime spartų augimą, tačiau palyginę su 2007 m., gautume, kad šių metų balandžio rinka yra 29 proc. mažesnė.

Šį balandį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo du kartus (+100 proc.), iki 1 164 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka išaugo beveik tris kartus (+186 proc.), iki 163 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje tarp markių pirmąją vietą po kurio laiko susigrąžino „Volkswagen“ (139 vnt.), tačiau jos persvara buvo labai trapi: antrąją vietą užėmė „Peugeot“ (132 vnt.), o trečioje liko „Nissan“ (126 vnt.). Tarp prestižinių markių užtikrintai pirmavo BMW (62 vnt.).

Balandį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Nissan Qashqai“ (85 vnt.), „Škoda Octavia“ (47 vnt.) bei „Subaru Legacy/Outback“ (39 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Volkswagen Caddy“ (20 vnt.).

2011 m. sausio-balandžio laikotarpiu Lietuvoje iš viso įregistruoti 4 538 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 116 proc. daugiau nei 2010 m. atitinkamu laikotarpiu (2 100 vnt.), tačiau 33 proc. mažiau, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2007 m. (tai buvo geriausi metai iki krizės).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją